Maar zijn er dan echt mensen die dit elke dag vol interesse volgen? Ik volg haar iig niet - klik haar eens in de paar weken eens aan als ik hier iets over haar lees
Je hoeft niet perse te volgen, als mensen maar kijken. Wat de motivatie daarvoor ook is dat houdt influencers in stand.
Of je iemand nu volgt of af en toe kijkt, daarmee hou je het in stand. Want daar verdienen die mensen op. Ik volg haar overigens met veel plezier .
Misschien kun jij dan uitleggen wat daar zo leuk aan is, voor de mensen (zoals ik en @Sado) die dat niet begrijpen
Ben ook wel benieuwd wat je er leuk aan vind? Maar goed ik vind de meeste influencers irritant dus volg er ook steeds minder. Ze doen net of ze ergens zwaar in geïnteresseerd zijn, en dat ze er echt zelf voor hebben gekozen. En dan niet veel later blijkt het weer een reclame blok!
Ik vind het gewoon leuk om te zien hoe het gezin functioneerd samen, hoe ze dingen aanpakt (die heus ook heel anders zijn, ik ben echt helemaal niet van het plannen bv) en ik ben dik geinflueent over het meest populaire speelgoed wat ik in huis heb . Maar vind haar een leuke vrouw en vind het beeld wat ze geeft ook een leuk gezin. Verder kan ik me niet snel irriteren aan iemand of iemand zo haten als hier. Die emoties vind ik vooral zonde van mijn tijd, dus als ik merk dat ik me aan iemand begint te irriteren (dat had ik bv bij mamalotje) dan druk ik op ontvolg en kijk ik ook gewoon niet meer.
Ik vind het ook zeker een leuk gezin, leuke en lieve kinderen vooral, maar vind dat je daar de laatste tijd eigenlijk nog maar weinig van ziet. Het zijn vooral nog heel erg veel (nietszeggende) foto's met veel tekst, en hier en daar eens een filmpje. Vroeger was het omgekeerd, denk dat veel mensen dat vooral missen in haar huidige stories. En nu doet ze haar ding vooral hoe het uitkomt met wat ze moet promoten. Vroeger deed ze haar ding omdat ze er achter stond. Vind het gewoon zo een groot verschil de laatste maanden met hoe het was pakweg de eerste 2 jaar van lot haar leven (ben vanaf iets na de geboorte beginnen mee kijken, volg ze niet officieel). Het speelgoed wat ze krijgt om te promoten zitten inderdaad leuke dingen bij die ik ook soms onthou als Cadeautips voor mijn neefjes. Vind het daar dan weer jammer vb dat ze heel vaak haar eigen handen filmt, zou het leuker vinden als ze filmt dat de kinderen er echt mee spelen. Vb dan zie je haarzelf met die krijt mandala's tekenen voor het filmpje ipv de kinderen.
Haten vind ik een erg groot woord. Ik haat mensen niet zo snel hoor ! Ik volgde haar eerst ook met veel plezier, ik vind ze alleen enorm veranderd de laatste tijd.
Ik vond die gewone gezinsdingen van haar altijd wel leuk, ook wel dingen die me inspireerden soms (bv weekmenu), maar nu vind ik haar heel erg veel hetzelfde zeggen en de dingen eromheen (zoals die droger) vind ik niet boeiend. Ook telkens reclame voor die boxen en planner, ook meer van hetzelfde. Ik haat haar absoluut niet, maar na twee weken stilte was het direct weer gewoon meer van hetzelfde en dat 93x op 1 dag…
Ja haten was niet specifiek naar de laatste reacties hoor, maar dat is in dit topic toch wel gedaan denk ik. Ik volg haar trouwens pas een jaar ofzo, dus van echt vroeger ken ik het niet.
Beetje de samenvatting van veel influencers zeker. Ik kijk (door dit topic) af en toe eens naar hvk en dat is altijd hetzelfde. Volle afwasbak, kind aan de borst, kinderen op tablet, .... Intéressant .
Dat dacht ik al door de cryptische berichten de laatste tijd. Heb de live van vanmorgen niet gezien, iemand anders wel?
Nee ik heb ook niet gezien, ze had niks verteld verder maar was niet haar keuze, wel haar beslissing ofzo..
Over een huisvolkids zij woont bij mij in het dorp. Al haar kinderen zijn van verschillende vaders. toen zij alleen nog de oudste had werkte zij in de p.rno Je kan haar “movies” zo online vinden. Ze heeft ook mee gedaan aan het tv programma Adam zoekt Eva ? Gingen ze naakt daten in het buitenland? Haar ouders zijn inderdaad oud haar vader is 85 en ging altijd mee met Jayda naar zwemles want zelf deed ze dat niet !!!! Verschrikkelijk voor die ouwe man altijd. Maar ze wilt nog meer kinderen dus hier zal het niet bij blijven haha Kelly carresse Begrijp er niks van. mumplusmore leuke meid!!! Maar volgens mij werkt zij niet meer ? Haar oudste zat ook in een dorp op school ipv de stad waar ze woont?
En zodra je iets negatiefs zegt of je vraagt heb je nu een uitkering en toeslagen? Of zit je achter de webcam blokkeert ze je!! soms zie ik haar lopen met de vader van de tweeling maar die zet ze niet op beeld ze is echt niet zuiver.