Ik lees net het bericht bij huisje vol liefde dat ze weer voor minimaal 2 maanden gaan reizen. Blijf het bijzonder vinden.. ook hoe je dat financieel voor elkaar krijgt. Wij doen toch iets verkeerd denk ik
Die roze crocs van Elise in haar nieuwste reel En wat zouden de nieuwe plannen van familie Telleman zijn?
Samen met mijn nicht wat zitten brainstormen 1. Ze willen een kind adopteren. 2. Een van twee wordt draagmoeder voor iemand anders 3. Ze gaan een hondenfokkerij beginnen 4. Ze stoppen in het onderwijs en starten een camping 5. Lotte heeft een vriend en ze gaan uit elkaar 6. Ze gaan een kledingmerk opstarten 7. Ze gaan weer vloggen 8. Cho en Tijn komen bij hun in huis wonen 9. Lotte knipt haar haar af en Bibi laat het groeien 10. Ze gaan cursussen geven in bodypainting.
Ik ben ook benieuwd, de meest voor de hand liggende dingen heeft Bibi al benoemd onder het kopje 'is het ook niet'.
Er is een nieuwe post in story's geplaatst. Geen wereldreis. Geen pleegzorg. Geen nieuwe huisdieren. Geen eigen tvprogramma. Het is iets waar Bibi al heel lang van droomt. Een eigen bedrijf misschien?
Even kijken Een eigen bedrijf en dan zzp worden? Iets wel met begeleiding van kinderen ofzo? Of begeleiden van lhbtqouders?
Ik vind die crocs wel gedurfd in het openbaar. Wij dragen ze in de tuin of als ik de kids ff uit de straat moet halen, mijn man grapt wel eens om dan de boodschappen te gaan doen. Hij mag van mij hoor familie Telleman volg ik niet.
Ik vind crocs vreselijk. Alleen nog te doen voor meisjes tot 4. Voor jongetof volwassenen vind ik t echt niks.
Er is altijd 1 ding wat me vreselijk dwars zit bij influencers. Ze krijgen een shitload aan spullen gratis, maar vervolgens pleuren ze het op Vinted of waar dan ook tegen de hoofdprijs. Ik kan daar echt niet bij.