Hier eet mijn jongste helemaal niks met veel prikkels, dus zoeken we voor maaltijden altijd even wat rust, fijn dat je dat heeel weird vind
Mijn oudste eet ook niets bij teveel prikkels. Hij eet regelmatig alleen in zijn kamer. Soms zelfs in het donker. We zijn allemaal anders; voor de één is een maaltijd nuttigen ontspanning, voor een ander zorgt het juist voor spanning. De één eet beter aan tafel met een groep mensen, de ander doet het liever alleen voor de tv of wat dan ook. Anders is niet weird , anders is gewoon anders
Pff jij kan zo lelijk uit de hoek komen. Hou die mening voor je, je heb zelf nog geen ervaring met kinderen.
*kotssmilie* Het is ontzettend onrustig als er ik een klas steeds kinderen later binnen komen. Daarnaast heb je bij de kleuters vaak ook kinderen die moeite hebben met afscheid nemen van papa of mama en is dit vaak ook aanleiding om weer te gaan huilen. Dit worden de special snowflakes van de toekomst want van mammie hoefden ze toch ook nooit op tijd op school te zijn als ze daardoor moesten haasten en stress kregen??
Het zijn geen volwassenen.. Nee klopt, kinderen hebben daarom volwassen om hun heen die ze helpen op tijd te komen. Wat een simpelheid
Klopt. Of gewoon met je kind aan tafel bij de rest gaan zitten en gezellig samen te eten. Alles normaal voorbereiden dan is er geen stress.
Ik ga je gekker vertellen; mijn kind komt ook wel eens te laat, ook al gaat om 6.30 de wekker. School begrijpt dat Heeel weird!
Dat is dan een fijne school toch. Veel mensen komen weleens te laat. Zolang het maar niet onder teveel prikkels wordt weggestopt zal iedereen dat heus wel begrijpen