influencers met kinderen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Luna86, 6 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.457
    8.609
    113
    Vrouw
    Ik vind bzzonder trouwens wel erg leuk om te volgen. Respect voor hoe ze het runt al die weken alleen met 4 kids, waarvan eentje ook extra zorg en aandacht nodig heeft. Ik hou van haar humor en het is in veel gevallen ook zo herkenbaar:D

Luna86 vindt dit leuk.
  2. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    die volg ik ook.
    Aparte meid.

Luna86 en Mammavantwee vinden dit leuk.
  3. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Nu ga ik het voor haar opnemen, terwijl ik ook vind dat het vloggen met kinderen moet stoppen. Maar zo zie je maar wat voor een beeld een tv programma van iemand creëert. De verjaardagen worden wél uitgebreid gevierd. En alleen de jongste zit nog niet op school (2 jaar), dus ik vind het niet zo heel raar als die op bed ligt je ook even gaat liggen om bij te tanken als dat nodig is.

4. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik ben een beetje een kneus misschien maar als ik haar op zoek op insta (demanmavan) dan is de laatste post een foto van dec 2022. Waar staan al die posts elke dag dan?

5. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.559
    3.888
    113
    Vrouw
    Ik volg niemand officieel maar ik kijk wel regelmatig bij AM, Wendy en de Nagelkerkjes.
    Maar eigenlijk alleen Wendy vind ik nog wel sympathiek, en ik ben stiekem jaloers op hun tuin. De andere 2 zijn vooral met heel veel verbazing. Bij AM draait alles vooral om zichzelf tegenwoordig, vind zichzelf helemaal geweldig en alles moet dan ook op haar manier. En inderdaad niet transparant over samenwerkingen. Was een tijd geleden gewoon echt veel aangenamer om te kijken.
    Bij de Nagelkerkjes kan ik er niet van over hoe erg die kinderen aan hun lot overgelaten worden. Veel geld, maar toch zo arm emotioneel.
    Ballerinafarm een tijdje gekeken, super mooie beelden. Maar ook veel gevaarlijke dingen en dat paardrijden van die jongens met zo scherpe sporen vond ik te zielig.

6. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.559
    3.888
    113
    Vrouw
    In haar verhaal, echt heeeeeeeel veel op een dag.
    En ze heeft een paar vastgepinde posts, daarna de meer recentere

Mop81 vindt dit leuk.
  7. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.791
    9.309
    113
    Gelderland
    Die heb ik een tijdje gevolgd maar vind ik niet zo leuk. Zusjedebruin vind ik leuker om te volgen, is volgens mij een ‘vriendin’ van haar.

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Volgensmij vieren ze alle verjaardagen in 1x.
    Vind niet dat de verjaardagen groots gevierd worden eigenlijk, ja op insta..
    Maar veelal een gesponsord cadeau, traktaties die gesponsord worden, en ze mogen niet eens een kinderfeestje geven..

Minoesje vindt dit leuk.
  9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ik volg am niet, kijk wel eens maar vind het teveel reclame. Alles moet maar gesponsord worden.

Leatherfam vind ik vooral erg negatief, en niet kunnen werken maar wel veel werk voor insta kunnen doen.. weinig met de kids kunnen maar wél allerlei reclame maken.. vind dat je dan je prioriteiten wat verkeerd hebt.

Wendy vind ik wel leuk, met haar dieren.
    Creato de pris ook, zoveel energie en vind het leuk dat altijd alles gewoon kan.

Verder volg ik de schelvisjes, comeoneletsdothis en de viervankim.

Maar kijk niet dagelijks alles:)
    Af en toe als ik niets te doen heb of even doelloos wil lezen:roflmao:

Luna86 vindt dit leuk.
  10. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Ja volgens mij doen ze alles in een keer met alle bezoek. Maar de dag zelf wordt wel gevierd voor elk kind apart.
    Ik vond/vind het wel leuk om te kijken want het motiveert mij met het structuur en huishouden. Maar al die reclame tegenwoordig vind ik ook jammer.

Luna86 vindt dit leuk.
  11. tuc

tuc Niet meer actief

Bij te tanken, waarvan?? Die vrouw doet de hele dag werkelijk niks anders dan met haar telefoon rondrennen. Die oudste dochter wordt altijd ingezet om de kleintjes te vermaken.
    Als ze de container buiten moet zetten en de wc schoonmaken dan vindt ze al dat ze een drukke dag heeft.
    Verjaardagen uitgebreid vieren heb ik een ander beeld bij dan dat alle familie geld lapt en dat aan het hele gezin uitgegeven wordt. Ipv eigen cadeautjes en geen kinderfeestje.
    Het kinderfeestje is voor kinderen het hoogtepunt van hun verjaardag.

Villa Kakelbont en MamaChantal vinden dit leuk.
  12. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.559
    3.888
    113
    Vrouw
    Vind het ook altijd zo grappig om die 'drukke' agenda te zien. De meest onzinnige dingen schrijft en stempelt ze er in. Ja dan lijkt het inderdaad heel druk.
    Iedereen in het gezin is ook een kopie, ze doen allemaal alles hetzelfde op dezelfde leeftijd, vinden allemaal exact hetzelfde leuk. Jammer dat er zo weinig ruimte lijkt te zijn voor eigen ontwikkeling, eigen fantasie. Ieder z'n ding zal ik maar zeggen

tuc vindt dit leuk.
  13. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.368
    21.747
    113
    Misschien plaatst ze meer bij haar stories?

Mop81 vindt dit leuk.
  14. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Oh ja het is ook niet onze manier van verjaardagen vieren hoor. Maar als een ander het anders doet, vind ik daar ook niks van eigenlijk, ieder zijn eigen manier.
    En ik heb dan "maar" vier kinderen vergeleken met haar. Maar ik ga ook af en toe liggen als de jongste 's middags slaapt. Ik werk avonddiensten tot 23.00 en als er iemand spookt 's nachts houd ik het echt niet vol de volgende dag.

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ja maar het verschil is dat jij dus werkt.
    Haar "werk" is haar kinderen, ze noemt haar gezin ook hun bedrijf.
    Haar dag is helemaal niet druk, ze maakt het zelf druk.

tuc vindt dit leuk.
  16. tuc

tuc Niet meer actief

Precies wat @MamaChantal zegt, die vrouw doet echt niks he? De hele dag filmen met haar telefoon is haar "werk".

17. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.878
    6.405
    113
    Ik vind een glimpje in het leven van andere gezinnen leuk, beetje als ‘oh, zo kan het ook’. Maar de meeste vloggers doen het als werk en dan haak ik af - dan is het gewoon niet meer inspirerend of wat dan ook. Mijn jongste keek wel eens naar de Bellinga’s, en hun hele leven is gewoon dat ‘vader’ en ‘moeder’ de hele dag op elkaars lip zitten? En een beetje dom lachen. Het ‘harde werken’ wat ze doen, zijn weekendjes weg die gesponsord zijn… Ik werd er helemaal gek van, wát een inspiratieloos gezeur.

cosdy, Havermout en Luna86 vinden dit leuk.
  18. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.878
    6.405
    113
    Haha, precies dit ja. Je zou denken dat als je veel tijd hebt, er ook veel plek is voor bv ontplooiing en groei, maar dat zie ik helemaal nergens terug. Ook bv bij de Bellinga’s niet. Lijken juist met de jaren dommer en luier te worden…

19. tuc

tuc Niet meer actief

Haha nou dat. En ik kan ook een hele opsomming van dingen maken waardoor het lijkt alsof ik het megadruk heb. Maar als je goed leest is het dan net niks.

MamaChantal en evaleana vinden dit leuk.
  20. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.018
    5.227
    113
    Ik volg geen vloggers omdat wat mij betreft het inzetten van minderjarigen als verdienmodel verboden zou moeten worden. Die kinderen kunnen geen toestemming geven maar hun hele privé leven komt volledig in beeld voor iedereen om altijd maar te zien. Zelfs medische zaken, zindelijkheid, problemen op school etc. Men laat alles maar zien. En iedere keer zijn ze weer dolenthousiast over het volgende product (onzin natuurlijk want de week daarvoor was de concurrent veel beter).

Bedrijven die hieraan meewerken zijn ook gewoon verkeerd bezig wat mij betreft. En veel van die vloggers zijn alleen gericht op consumeren en reclame maken. Niet passend in de huidige tijd.

Precious03, Mamafiets, Saartje33 en 6 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina