Als iedereen nou eens (een tijdje) stopt om ze te volgen dan krijgen we weer een wat realistischer beeld. Ben benieuwd hoe lang het dan nog zo’n feest blijft voor ze. Ze lachen zich nu kapot denk ik
Dat nieuwe mega kantoor met bios erin was voor mij al toppunt maar dit is echt bizar. Er wordt denk ik echt onderschat wat influencers verdienen. En ik vind het bizar dat ze het verdienen omdat ze eigenlijk schijt hebben aan de privacy van hun kinderen en hun kinderen het verdienmodel grotendeels zijn…
Maar hoezo is hun leven niet realistisch? Voor hun is dit toch de realiteit? Of bedoel je dat hun leven niet is zoals dat van de gemiddelde/meeste Nederlanders? En wat Michelle doet als influencer gaat natuurlijk wel verder dan de scheermesjes promoten. Zij heeft nu een samenwerking met Manfield. Ze heeft er ook een met Moodstreet Petit. Dat zijn gewoon lang(er) lopende contracten en dat doet ze heus niet voor “de gratis spullen”.
Bij fam bollen komt het grootste deel van de volgers mij echt door hun relatie.. En ik heb het gevoel dat de hype er wel een beetje af is, zowel voor de volgers als voor hun zelf.. vooral bij jvp zie je verandering, ze kiest voor zichzelf en is vaker met haar kinderen. Ze deelt ook minder gezamenlijke foto’s. Ik volg ze niet maar spiek soms even
Ja maar dat zijn toch dingen die niet "eeuwig" hoeven te duren. Volgend jaar staan er weer nieuwe influencers klaar bedoel ik. Of zie ik dat verkeerd
Ik snap niet helemaal welk punt je probeert te maken in reactie op mijn post. Maar ja er staan vast nieuwe influencers klaar. Maar die zijn niet ineens op hetzelfde “niveau”. En nee het zal vast niet eeuwig duren. Maar als je het dus gewoon slim en zakelijk aanpakt kan het je kennelijk wel veel brengen. Ik ben het overigens wel helemaal eens met wat @Madeliefje06 zegt over de kinderen.
Realistisch in de zin dat voor kinderen dit geen normaal beeld van de wereld is. Kinderen leren en zien niet hoe je normaal moet werken voor je geld en leren dat het normaal is om alle intieme ins en outs over je leven zo online te pleuren. Nu vind ik dat de kinderen van Michelle Bollen sowieso een heel apart beeld van het leven en relaties voorgeschoteld krijgen. Vast niet voor de gratis spullen, wel voor de enorme aandacht. Dat soort types zijn volgens mij verslaafd aan aandacht en die vallen in een heel donker gat als dat een keer ophoudt. En dat geldt ook voor die kinderen.
Ja maar die kinderen worden ook ouder en zien dit later ook terug ook de driehoeksverhouding, de goedkope jurkjes. Alles staat op internet. Misschien vinden ze het prima maar kan me ook voorstellen dat ze het vreselijk vinden.
Maar dat het niet normaal (gemiddeld bedoel ik dus) is, betekent toch niet dat het niet realistisch is? Er is gewoon een laag van de bevolking waar dit wel degelijk realiteit is. En hoezo “normaal werken”? Volgens mij werken zij kei hard om neer te zetten wat ze doen. Je kunt daar van alles van vinden, het kan niet jouw ding zijn. Maar het is gewoon hun realiteit. Als je het niks vindt kijk je niet. Ik vind het sowieso bijzonder om te zien dat mensen alles denken te weten of basis van die paar stories en posts. Er zitten 24 uur in een dag. Er is zoveel dat je niet ziet.
Dit is het beeld dat zij WILLEN neerzetten, anders zouden ze het niet delen. En ik heb een ander idee over keihard werken. Dit is gewoon o.a. je kinderen gebruiken om geld te verdienen door aandacht. En dat je dan maar niet moet kijken vind ik onzin. Ik volg hen ook niet, maar ik kijk soms als ik ergens iets lees. En of ik nu wel kijk of niet, ik mag er mijn mening over hebben. Ik vind dat ze bepaalde aspecten helemaal niet moeten delen, hou dat lekker prive. En dit heeft voor mij niks met keihard werken te maken.
Iemand enig idee wat die tattoo van MB betekent? Ik dacht eerst een datum maar dat kan natuurlijk niet...
Wat ik wel opvallend vindt is dat de ouders van MB alles ook superleuk schijnen te vinden. Enerzijds super natuurlijk want ouders steunen hun kinderen maar ik weet niet of de gemiddelde opa en oma steeds op zouden willen passen als vader en moeder met hun vriendin uit willen gaan etc. Of ligt dat aan mij?