Really?? net op het moment (12u geleden) dat ze op insta een verhaal post met wat die tattoo betekent, vraag je dit?
Ik zie bij het laatste beeld dat ze zegt en deze nog even klassikaal omdat ik hem zovaak voorbij zie komen ofzo. Ik hoor daar verder niks bij qua uitleg.
Wat ik vooral van MB vind, is dat alles om haar en K draait en niet om de kinderen. Wanneer zie je ze nu bij een speeltuin, kinderboerderij of attractiepark? Ze moeten alleen maar in hun perfecte beige outfits bij de poly zitten.
Dit ja, op vakantie zien die kinderen ook niet meer als het zwembad van het hotel en de plaatselijke restaurants. En dat weken lang.
Eens. En het beeld wat ze neerzetten is wat zij willen dat je ziet. In zoverre is dat dus niet heel realistisch. Je krijgt een leven te zien dat gebaseerd is op content, aestetiek etc...Dat is hun werk. Maar niet persé de werkelijkheid van hun leven. Misschien qua materieel...maar verder..
Zij doen vast nog andere dingen buiten war ze laten zien. Maar ik zie hen niet erop uitgaan zoals de meeste "normale" gezinnen, anders laat je daar ook wat van zien. En werk...sorry, ze worden ervoor betaald, maar ik kan dit echt geen werk noemen. Die mensen zouden eens een week echt moeten werken
Nouja, wat hun als werk zien dan hahaha.... Hoewel ik wel denk dat je er heel druk mee bent. Alleen al aan alles editen. Ik denk dat hun uitjes ook niet altijd even leuk zijn door social media. Je moet toch de hele tijd alles vastleggen. Volgensmij vergeet je na een tijdje hoe je van het moment kan genieten.
Dat denk ik idd ook. Dat vind ik bij de mamavan ook, die kinderen herkennen hun moeder alleen van achter een telefoon. En voor degenen die zeggen dat je dat niet kunt weten omdat je niet alles ziet...jawel bij haar zie je alles. Voor 12.00 uur al 36 stories.
Serieus? Ik denk dat je dan echt een probleem hebt. Dan ben je niet meer aan het leven. Lijkt me ook heel schadelijk voor kinderen. Maar goed. Ik volg die dingen allemaal niet meer.
Ik ken op zich genoeg mensen die alleen maar dat soort vakanties doen. Dan zijn ze 3 weken naar Turkije geweest, maar alleen 1 keer het resort af geweest. En toen ik jong was waren er ook genoeg mensen die op vakantie gingen naar Frankrijk en dan niet verder kwamen dan de camping en het strand. Dus wat dat betreft, niks nieuws onder de zon