influencers met kinderen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Luna86, 6 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Bibi en Lotte zitten in Parijs. Lux en Sef wsch weer bij oma... Hotel ziet er wel leuk uit trouwens.

2. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.124
    5.044
    113
    Vrouw
    Hoezo 'weer'?
    Zo vaak gaan ze toch niet met zijn tweeën weg? Is soms gewoon even nodig (niet perse een heel weekend samen weg, maar gewoon even partners zijn ipv ouders)

3. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ze gaan regelmatig toch samen weg, datenight etc? Dus nu weer?

4. Muis2009

Muis2009 Bekend lid

29 jan 2018
    703
    387
    63
    Vrouw
    Ik sluit me hier volledig bij aan.

Rozebeer vindt dit leuk.
  5. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Wat ik ook niet snap. MB droeg ergens op insta een jurkje. Vraagt iemand van welk merk is dat jurkje? Haar reactie @jolienoe.

Mag je dat zo opschrijven? Jolienoe is geen merk, zij ontwerpen en maken de jurken niet, dat gebeurt ergens in India ofzo. Moet zij dan niet asngeben bij zo'n vraag waar het gemaakt is, de ontwerper naam van het bedrijf etc? Nu wordt er net gedaan of de jurken van hun hand zijn terwijl die heel ver weg voor een paar euro gemaakt worden en zij puur doorverkooppunt zijn.

6. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.886
    6.416
    113
    Hoe denk je dat bv H&M en Zara dat doen?

spruitje80, nizzie86, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Als ze net zo'n doorgeefluik zijn als jolie noe zullen zij niet zeggen dat hm het merk is. Maar als ze zelf de ontwerpen en uitvoer doen dan wel natuurlijk. T is gewoon raar dat er gesuggereerd wordt dat jolienoe het merk is en de jurken ontwerpt en laat maken. Dat mag je niet zo zeggen.

Als ik bij een of ander aliexpress if sheinachtig bedrijf jurken inkoop voor een paar euro per stuk en ze doorverkoop en iemand vraagt van welk merk ze zijn kan ik ook niet zeggen van Rozebeer. Dan zeg ik ik koop ze bij een tussenhandeltje, ze zijn ver weg megagoedkoop gemaakt en ik verkoop ze door voor de winst.

8. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Waarom kan dat niet? Haar merknaam staat in het label toch? Dan is dat het merk. Antwoord op de vraag. De vraag is toch niet wie het ontwerpt en waar het geproduceerd word?

9. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Maar mag je daar dan zo je eigen naam in plakken en zeggen dat jij het merk bent?

10. GossipGirlxoxo

Ja dat mag.

11. GossipGirlxoxo

Wat denk je dat Yvonne Coldeweijer met haar sierraden deed?

12. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Die heeft dat dan mss ook gedaan (even geen kijk op) maar mag dat zomaar?

13. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    En ook bij merken zoals bijvoorbeeld tommy Hilfiger? Label eruit, die van jezelf erin en dan zeggen dat het van je eigen merk is? Dan krijg je toch claims lijlt me?

14. GossipGirlxoxo

Maar je snapt toch ook wel dat aan de kleding van SHEIN geen ontwerper te pas komt? Die imiteren al bestaande ontwerpen. Bij Chinese (online) shops kun je kleding bestellen zonder label, er word dus niets uitgehaald, juist om je eigen label in te naaien en te verkopen onder jouw merknaam. Dus nogmaals ja dat mag. En nee je mag niet eerst een merklabel verwijderen, in het voorbeeld dat jij noemt is het kledingstuk speciaal ontworpen voor desbetreffende merk, en dan verkopen met jouw label.

15. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.886
    6.416
    113
    Nee dan mag het niet, maar via bv aliexpress is het juist vaak gemaakt om er een eigen merk in de hangen.

16. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ja dat snap ik maar ik ben gewoon verbaasd dat iemand dan ipv te zeggen wij verkopen de goedkope kleding door zeggen dat t hun merk is

17. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Het jurkje komt toch van haar site, als een jurkje van de HM komt zeg je toch ook die heb ik van de HM. Snap je punt niet helemaal

18. GossipGirlxoxo

Ja dat eerste is ook echt goede marketing :rolleyes:
    Ze verkopen toch hun MERK. Kleding is alleen niet voor hun merk ontworpen maar geproduceerd om daarna door welk merk dan ook verkocht te worden.

19. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ok, ik vind het bijzonder maar wie ben ik vooral ook omdat het in dit geval zulke slechte kwaliteit is dat je toch ook niet hardop wil zeggen dat het jouw merk is. Dat zeg je liever bij goede kwaliteit die niet door kinderen gemaakt zijn lijkt mij..

20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.071
    17.026
    113
    Gezien je behoorlijk vaak zegt dar je de kwaliteit zo slecht vindt: heb je zelf kledingstukken ervan in je bezit (gehad)?

nizzie86, Mammavantwee en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina