Nee hoor, ik bedoel discussiëren jullie lekker verder over kinderen die vuilniszakken zijn, ik ga ff wat nuttigs doen.
T valt verder niet echt uit te leggen zoiets is niet letterlijk natuurlijk. Net als ik schrik me dood, dan ben je ook niet dood. Dumpen is niet letterlijk, ermee wordt bedoeld vaak ergens brengen en zelf de bloemetjes buiten zetten. Dus niet letterlijk maar figuurlijk
“dumpen” storten, lozen, wegwerpen. (m.b.t. een persoon) zich ontdoen van. (m.b.t. een geliefde) afdanken, de bons geven, het uitmaken met.
Dat is niet mijn probleem. Dit bedoelde ik ermee en ik ben zeker niet de enige die dat zo noemt. Het is dus niet een keer een kind bij een oppas laten, maar vaak.
Jeetje, je loopt wel te zuigen hoor. Het begrip je kind bij de opvang dumpen is inmiddels wel ingeburgerd genoeg in de Nederlandse taal toch? Wat een ophef over niets...
Ga nu maar de rest van je kg eraf fietsen , dat lukt je niet met 1 rondje! kunnen we hier gewoon weer gezellig over de influencers kletsen
Weet ik, maar alle beetjes helpen en mijn streefgewicht is bijna in zicht. En het is niet de bedoeling dat je alleen maar alles geweldig vindt he van de influencers.
Wat is het verschil tussen deze twee families? De moeder van de zoete zusjes gebruikt haar kinderen toch ook als verdienmodel? Ze hebben podcasts, boeken etc allemaal door de moeder. Vind ze beide even triest