influencers met kinderen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Luna86, 6 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Die kinderen worden de laatste tijd veel meer afgeschermd en word het met poppen gedaan. In die boeken worden de kids toch niet met foto’s geplaatst.. zit degelijk wel verschil in deze 2 families!

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.811
    9.317
    113
    Gelderland
    Ik ben ff kwijt over welk gezin dit draadje ging?

3. Summerbelle

Summerbelle Niet meer actief

Ik zie er echt geen verschil in, maar ik volg t ook allemaal niet. Soms zie ik het voorbij komen wanneer ze hier op YouTube kids scrollen. Maar snap de haat tegen de bellinga’s niet zo, wanneer die zusjes en Pip (?) exact hetzelfde principe zijn.

4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.811
    9.317
    113
    Gelderland
    In april 1986 heb ik al wel op Vinted voorbij zien komen, de andere nog niet. Wel misleidend dat ze geen eigen label hebben toch?..

Rozebeer vindt dit leuk.
  5. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.671
    768
    113
    het is gewoon een webshop die verschillende merken verkoopt, niks bijzonders toch?

6. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Nee ze zeggen dat het hun merk is. Er werd gebraagd van welk merk is dat jurkje toen werd gezegd @jolienoe en niet bv in april 1986

7. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ze zeggen helemaal niet dat het hun jurkje is. Ze zeggen waar je het kunt kopen dat is echt wat anders. Je kunt het op verschillende manieren interpreteren en ik heb geen moment gedacht dat dat het merk is, waar maak je je druk om.

Verder is het behoorlijk opvallend dat zij een hot topic lijken te zijn in jouw leven, waar maak je je druk om joh, laat die mensen lekker. :thumup:

ciprilla, YaelStone, Snoepjes en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.895
    8.066
    113
    Rozebeer is extreem jaloers op Michelle Bollen.

Minoesje, Sunflowerr, Snoepjes en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.671
    768
    113
    Pff nou echt he…ik kan me daar dus ook totaal niet druk om maken…

Malbec vindt dit leuk.
  10. tuc

tuc Niet meer actief

Ja, op hun webshop:rolleyes:

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.811
    9.317
    113
    Gelderland
    Het is niet perse heel bijzonder maar het zou mijn keuze niet zijn. Juist op je met zorg uitgekozen producten (want ik neem aan dat ze dat doen) wil je toch je eigen label hebben? Dat is naam maken en je eigen bedrijf op de juiste manier neerzetten. Voor nu werkt het maar vraag me af of hoe lang het leuk blijft voor ze.

Rozebeer vindt dit leuk.
  12. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Juist. Dat is toch iets anders dan het merk. Als ik iets heb besteld en iemand vraagt aan mij. Joh waar komt het vandaan. Dan zeg ik 9 van de 10x ook Wehkamp of Zalando of noem maar op.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  13. tuc

tuc Niet meer actief

Maar als je haar reacties ziet, heeft dat toch net een andere lading dan wanneer jij of ik zalando noemen. Ze zegt niet letterlijk dat het hun merk is, maar ze ook absoluut niet transparant (zoals ik van andere kleine boetieken ken) in inkoop.

14. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Nee klopt. Maar voor mij is het niet onduidelijk dat dit hun webshop is waar ze ingekochte kleding verkopen.. dejaqoldezaal is ook zo’n voorbeeld. Debby draagt veel van hun. Benoemd hun ook maar niet het merk. Hoeft ook niet toch. Nu is die kwaliteit anders maar het idee hetzelfde maar dat is mijn mening

YaelStone en tuc vinden dit leuk.
  15. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

grote kans dat ze niet achter de kwaliteit staan (als dat verhaal waar is) en hun merk er niet op willen zetten.

Luna86 vindt dit leuk.
  16. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.811
    9.317
    113
    Gelderland
    Denk ook dat dit de reden is ;)

Rozebeer en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  17. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.442
    4.368
    113
    Maar je eigen label hebben is een totaal ander tak van sport dan je eigen webshop, dat is niet met elkaar te vergelijken.

Als je je eigen label hebt moet je zelf gaan ontwerpen, zelf (laten) produceren etc etc.

Uiteindelijk verkopen zij wat zij leuk vinden in hun eigen webshop, eigenlijk niet veel anders dan andere kleding winkels/webshops.

Luna86 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  18. Mentos8

Mentos8 Bekend lid

2 nov 2020
    751
    451
    63
    Vrouw
    Ik verbaas mij er wel hoeveel een eigen webshop oplevert. Tenminste ze zien eruit alsof er een riant salaris binnen komt.

Ik ben behoorlijk geinfluenced (hoe schrijf je dat) door dit topic. Heel lang geleden dat ik iets van Michelle bollen heb gezien en nu toch een stukje vlog gekeken haha.

19. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.547
    2.017
    113
    Dat komt omdat debby eerst de eigenaresse van Dejacque was ;)

20. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Weet ik ;)

Krabje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina