Oh en haar zoontje heet blijkbaar Shem (Sjem), dan moet ik dus aan sjembek denken van de jeugd van tegenwoordig. 'Je bent een sjembek dat zeurt, maar je weet niet watskeburt' Het ging over de naam van haar dochtertje fyi. Mosa.
Die ouders zullen er vast niet achter staan, wat ik heel goed kan begrijpen, tzijn toch hun kleinkinderen. Maarja; ze kan er waarschijnlijk geld mee verdienen, dus dat is vast belangrijker dan de familieband
En het gaat niet eens (helemaal) om dezelfde naam alleen het stukje voor het streepje en dat de naam achter het streepje met een M begint. Volgens mij is het met streepje 1 naam dus niet hetzelfde.
Ik vind t toch wel zielig voor de kinderen van annemarie. Ze zou half en half offline gaan, meer genieten en tijd voor de kids. Maar wat doet ze? Werkelijk elke stap wordt gedeeld. Elke vraag wordt via het scherm aan de kinderen gevraagd. Als ze omkijken zien ze altijd mama die via een mobiel contact heeft met hun. Why? Leg je telefoon weg en geniet van je uitje en je kids!
Ik had Annemarie een beetje gauw door gescrold de afgelopen dagen maar heb het even terug gekeken. Ben benieuwd of ze in haar boek meer gaat delen over haar ouders. Jammer want volgens mij was het contact goed. Ik ben wel benieuwd of de oudste kinderen wel contact met oma hebben.. Dat van Jim en Caia had ik nog niet in de gaten gehad. Wat jammer voor ze, ze heeft helemaal gelijk over hun privacy maar dan had het eigenlijk al vaker minder in beeld moeten zijn.. dit is dan eigenlijk weer de keerzijde van waarom je altijd voorzichtig moet blijven wat je deelt.
Althans, dat stond in haar post. Maar ik dacht ook dat het dochtertje van Monica een andere naam had. Het ging in ieder geval om ‘Mae’
Sophia mae is de verzorgingslijn die Monica heeft opgezet. Zo heet haar dochter niet. Die heet Zara-Lizzy. Vond het ook een beetje een gekke vergelijking.
Ik dacht juist dat Kelly bedoelde dat er iemand (gewoon een random iemand) is die haar kind ook Mosa Mae heeft genoemd. Dat de naam Mosa al weinig voorkomt en al helemaal in die combi, dus dat ze het moeilijk vindt dat iemand dan 'haar' combi gebruikt heeft?!
Ik dacht precies hetzelfde! En als ze zegt dat ze offline gaat word het later gedeeld. Dus kijken de kids alsnog tegen een camera aan..
De baby van Louis van Vita vind ik wel echt om op te vreten zeg. Net het filmpje van haar met Elise en hun babies gezien. Echt een moppie.