Jep. Laat haar maar lekker bikinifoto’s posten met een zo hoog mogelijk uitgesneden pasvorm. Ik bedoel, fijn hoor dat ze zo’n toplijf heeft na haar bevallingen natuurlijk maar hallo, je bent ook moeder. Ga alsjeblieft iets anders doen dan half naakte foto’s posten!
Ben nog steeds benieuwd wat nou het grote nieuws van Bibi en Lotte is. Inmiddels denk ik eiceldonatie of een adoptietraject.
Ze hebben al gezegd dat het dat niet is. Ik denk iets met een televisieprogramma. Geen eigen realityserie wil niet zeggen dat er helemaal niks met tv gaat gebeuren. En dat zijn dingen waar je een tijd niks over mag zeggen.
Niet die specifiek, maar wel dingen in de trant van pleegzorg. Lijkt me ook niet dat je daar zo geheimzinnig over doet. Dat vertel je of je vertelt het niet
Maar dan mag je toch er wel iets over zeggen... Van wie zou dat niet mogen. Ze hebben ook de sleutels nu van de nieuwe woning.
Volgt iemand de Winder family van seeking sisterwives. Weet niet of het echt influencers zijn maar Tami is in elk geval bevallen van een dochter.
Ik denk dat we echt wel kunnen zeggen dat annemarie echt een verslaving heeft wat betreft insta en delen. Wat nou minderen? Zoveel story’s op een dag, echt niet normaal.
Ja dat is waar, maar misschien vinden ze het leuker dat bekend te maken als er een openingsdatum bekend is ofzo. Ik zeg maar wat
Als we de juicekanalen mogen geloven doet Michelle bollen het erg goed met haar influencers en kledinglijn Bekijk bijlage 753318 Bekijk bijlage 753319
Echt bizar dat ze dit kunnen bekostigen met die banen. Ik zou het meer waarderen als je dat kon bekostigen van lesgeven en in de zorg werken. Draag je tenminste nog wat bij. Met influencen draag je precies niets (om in Michelle woorden te blijven ) bij aan de samenleving (Het is geen jaloezie hoor ik vind het prima als mensen in dikke huizen wonen en in grote auto’s rijden maar ik vind het gewoon altijd zo jammer dat het dan (net als bij de bellinga’s) vanuit van die nutteloze influencer banen komt. Mijn zoon van 8 roept nu al steeds: ik wil influencer worden word je rijk van en kan je doen wat je wil - ja hebben we enorm veel aan met zijn allen - even mijn persoonlijke rant op de vroege morgen haha)
Wel veel geld voor zo'n huis. Vijf slaapkamers, dat is dan niet voor 3 volwassenen en 7 kinderen denk ik? Of passen ze er wel met zijn allen in? Zouden ze nog meer kinderen willen dan wordt het wel erg krap, stel Mies en Sjakie willen samen nog een kind of Koen en Sjakie.