Ik heb geen idee. Misschien gaat ze straks weer "offline" en dan gooit ze na die dagen nog elke minuut van de vakantie online, zodat je weet dat ze alsnog de hele dag met die telefoon voor dr gezicht gelopen heeft.
Pas nu dee topic gevonden! Wat een leuke! Ik volg heel veel diverse mensen voor de mooie foto’s, voor de mooie teksten en ook voor gewoon omdat het een leuke mensen zijn! madebymowie: leuk voor interieur, zoveel te zien voor inspiratie en weinig reclame Minibelle.nl: heel positief altijd met drie kids en heel ondernemend, uitjes en reisjes. Mooie fotos ook om te zien en haar drie meisjes zijn ook erg leuk! Cindydennekamp: veel interieur met een eigen stijltje en ze gaat binnenkort verhuizen! Misschien kenden jullie deze nog niet, bij deze dan!
zit nu pas even alles terug te lezen. Maar hoe weet jij dit? Ben jij soms stiekem Yvonne Coldeweijer ofzo?
Dat heeft ze zelf verteld dat ze het leuk vindt om onroerend goed aan te kopen als belegging en dat ook soms doet net als "gewoon" beleggen
Minibelle maakte er toen een heel ding van dat een andere influencer haar dochter ook Maen (zo heet 1 van haar kinderen) genoemd had. Dat ben ik al klaar. Vind dat zo'n onzin, alsof je het alleenrecht hebt op een naam.