Een pak kartonnen bordjes kost niets. Als je als moeder toch graag wil, dat uw kinderen van een bord eten en niet zoals een hond uit een bak dan zoek je wel naar oplossingen. Maar dit beeld is natuurlijk veel zieliger.
Ja als het er maar zielig uitziet. Altijd mensen die er intrappen. 5 kinderen zal best pittig zijn hoor daar zeg ik niets van maar dat ZIE HOE ZIELIG hoort gewoon niet.
Vind het ook zo'n raar gezicht dat die tweeling limonade drinkt uit een babyfles. Die meiden worden deze week 4 zag ik....
Ja dat is raar toch? En ook helemaal niet goed voor hun tanden. Misschien zodat het niet omgegooid kan worden? Al zou ik dan zelf eerder voor een soort rietjesbeker o.i.d. kiezen
Ik kwam hier om een soortgelijk bericht te plaatsen Een kind van zowat 4 uit een speenfles laten drinken? Wow
Ben ik het ook wel mee eens, mij zou dit ook niet overkomen cq ik zou alsnog andere keuzes maken. Maar áls je dan eenmaal in die positie zit, is het natuurlijk nog steeds enorm aanpoten. En dat vind ik dan tóch knap.
Ja goeie vraag haha! Volgens mij zou ze de eerste niet zijn die seks heeft terwijl kind in dezelfde kamer ligt te slapen