Nou zeg dat, en die kinderen ook. Het is allemaal zo ongemakkelijk. Alsof ze zich geen houding weten te geven.
Nou echt zeg. Die had liever edn meisje gewild kijkt het. Wat ik ook irritant vind, is dat die tweeling altijd dezelfde kleding aan heeft.
Waarom gaat ze met afwassen eerst over de vaat heen met haar vingers? Eerst voelen of het vies is ofzo ? Het filmpje was wat ongemakkelijk, ze kijkt sowieso altijd zo raar in de camera.
Ik heb sowieso nog nooit iemand zo zien afwassen. De afwasbak helemaal vol (en bananenschillen?? erin) en dan zo raar wrijven.
Ze maakte reclame voor een nagellak of gel ofzo. Ze liet het water erover heen lopen. Dat die zo lang blijft zitten, ondanks afwassen enzo. Nog raar, daar niet van.
Wat ik niet snap is dat zowel huisvolkids en demammavan 100 stories per dag posten met zo’n slechte kwaliteit camera.
Oh dat gebeurd bij mij ook wel eens Dan staan de borden opgestapeld maar heeft 1 van de kinderen zijn/haar bord/bakje niet leeg gekiept in de vuilnisbak. Kom ik ineens een bananenschil tegen of een half afgekloven koekje ofzo
Haar blik.. goh ik kan het gewoon niet uitleggen. Het is een combinatie van onzeker en opgewonden ofzo.. ze kijkt loom uit haar ogen maar probeert er wel aantrekkelijk uit te zien. Zoiets? Ze moet in ieder geval iets beter gaan oefenen. Ik zou mijn product er niet door laten promoten in ieder geval
Ja, dat lome moet ook een beetje zwoel voorstellen denk ik? Maar tegelijkertijd vind ik haar ook altijd een wat afwezige blik hebben, zeker in het filmpje waarin ze haar buik showt en de kinderen erbij komen zitten bv. Ze kijkt echt rond alsof ze de kinderen niet eens echt ziet in het begin.
Ik ben wel heel benieuwd wat er met de mammavan vroeger is gebeurd. Ze heeft het er elke x over, maar deelt verder geen inhoud.. Lijkt me voor die ouders wel heel wat hoe ze nu doet. Ze hadden naar mijn idee hoe ze haar story’s liet zien prima contact met hun ouders. En naar aanleiding van het boek opeens niks meer..
Ik meen ooit ergens te hebben gelezen dat ze het in haar boek heeft geschreven wat er vroeger gebeurt is.
Echt een aparte lege blik heeft ze. Zo ongemakkelijk in die filmpjes. Filmpje van 7uur vanochtend; een van de tweeling verteld dat ze haar banaan op heeft en of ze nu een snoepje mag. Die vraag stelt ze vast niet zomaar, gezien de rest van de opvoedmethodes worden de kinderen vast beloond met snoep als ze hun fruit/groente opeten.
Hier kan je wat pagina's lezen https://www.bruna.nl/boeken/komt-goed-9789403128238?gclid=CjwKCAiAx_GqBhBQEiwAlDNAZoo9GAdLRoelw94wEAPbbgh0CrkYe4KRptptZ9ADGto1JWv0X280uhoCalUQAvD_BwE Ik vermoed dat ze regelmatig fysiek gestraft werd door haar vader en ze is op haar 13e seksueel misbruikt en verkracht door een skileraar.