Ja, precies En niks meer over haar hand, dat valt me ook op. Eerder ging het alleen maar over hoe zwaar dat was, geen thuishulp etc, en nu zegt ze gewoon helemaal niks meer erover. Misschien een goed teken wel
Ik snap niet waarom ze allemaal spaghetti eten zonder saus of in ieder geval komkommer/tomaat/paprika ernaast.
Nou echt, lekkere gezonde en voedzame maaltijd krijgen ze . Doe dan nog volkoren pasta. Ze zal dat vast doen omdat ze niks anders eten/lusten, maarja als je het niet aanbiedt, zullen ze het ook nooit eten.
Ik volgde demammavan ook even, maar dat is ook wel saai en eentonig… telkens weer met de bakfiets naar school, veel posts over de weekplanning die omgegooid moet worden nu (gooi ‘m om? waarom zoveel ‘gedoe’ daarover?), en wat gegiebel over condooms van pubers… Maar volgens mij ben ik sowieso wel even klaar met influencers, ‘t is allemaal meer van hetzelfde met reclame.
Inderdaad als je het niet aanbiedt gaan ze het ook nooit eten. Onze jongste is een hele slechte eter, slaat eigenlijk altijd het avondeten over maar in zet toch elke dag weer een bordje voor haar neer in de hoop dat ze iets proeft.
Erg he? Volgens mij wil ze altijd op een bepaalde manier overkomen ofzo. Vind t heel eigenaardig om naar te kijken steeds.
Mijn jongste wilde dat al niet eens. Die heeft heel lang structureel elke warme maaltijd alles geweigerd. Hij at het niet. En oh wee als ik ook maar 1 hapje op zijn bord deed, dan werd dat bord dus gewoon omgedraaid en geleegd op tafel. Mocht natuurlijk niet van mij, maar hij werd echt woest als er iets op zijn bord gelegd werd wat hij niet wilde eten. Ik was al blij als hij wel kale spaghetti wilde eten. Pas toen hij 4/5 jaar was lukte het om hem dingen te laten proeven. Dan was het een paar hapjes spaghetti met saus en dan weer verder met kale spaghetti.
Ik snap daarom ook niet waarom bedrijven willen samenwerken. Het is oprecht ongemakkelijk om naar te kijken.
De manier waarop ze reclame maakt is ook niet echt een manier om iets te verkopen. Tenminste, ik zou naar aanleiding van haar posts niet die producten willen, komt niet bepaald enthousiast over o.i.d.
Ik zat me ook al af te vragen waarom mensen nog samenwerkingen met haar doen. Saai account, niet vrolijk en enthousiast.. ik kan zelfs boeiendere dingen delen dan.
Ik snap die volgers ook niet hoor Wat een saai account en die kinderen zitten continu op hun scherm Zelfs tijdens het eten
Waren ze nou om 3.50u wakker of begreep ik dat verkeerd? Valt me nu ook op dat ze niet praat tijdens de filmpjes, ook irritant.
Ik vind dat sowieso gênant bij die influencers. Soms zitten ze echt te azen op iets, en dan 10 story’s en elke x dat bedrijf/merk taggen. Echt ze moeten zich schamen! Ik krijg al plaatsvervangende schaamte als ik het dan zo leest!