Ahum naja, zoals het onderwerp al zegt, welke winkel(s) ga je af voor de babyspullen en wat heb je er zoal gekocht? Welke winkel raad je zeker aan, en ga je ook weleens gewoon zomaar even kijken? Hema- voor rompertjes overslag rompertjes en eerste kleertjes Babydump- 10 jaar terug de babykamer en meeste spulletjes gehaald Van Asten in Tilburg quinny zapp en nog wat kleine spulletjes (die je altijd vergeet te halen) gehaald in 2011 (begin) En nu ik zwanger bent begint het weer te kriebelen om even toch te gaan kijken alvast, dus waar hebben ze nu leuke aanbiedingen voor babykamers en co. Online winkels tellen ook mee trouwens tips welkom
Hema/Zeeman: rompertjes Hema: Hydrofielen Babydump: Veel voor kamertje en andere dingetjes (aankleding van kamertje, babyfoon, kinderstoel, speeltjes etc.) Wibra: Beddengoed, goede kwaliteit en heel goedkoop Verder vind ik het ook altijd leuk om gewoon ff door de Prenatal en de Baby Dump te lopen
zeeman(kleedjes en kleine spulletjes) ,hema(kleding) ,h&m ,babydump (buggy & kleding),prenatal (allerhande hebbedingen) ,ikea (bedje ,knuffels) ,lief&stoer (kleding)
Dank jullie wel meiden! Dus ben niet de enigste die ook wel eens gaat neuzen bij wibra of zeeman, of ikea Of even gewoon neuzen bij de bekende babyzaken Dank jullie wel meiden!
Grote dingen: marktplaats! Babykleding: Bij engel de bengel , wijsneus en Hema Spulletjes van Koeka bij Kidsfavourites in Groningen Hydrofielen: Hema Verzorgingsproducten: Kruidvat (met de voordeelpas! Scheelde behoorlijk bij oa natusan producten) Beddengoed: babydump en kidsfavourites Gordijnen: Leenbakker Behang: Praxis en Hornbach Accessoires babykamer: kidsfavourites en babypark
babypark in veldhoven is een mooie winkel. Kidsfactory in breda ook leuke winkel om ideeen op te doen, maar die is failliet las ik van de week
Oh ja, Ikea! Haha nee hoor, neuzen bij Wibra, Zeeman of Ikea is helemaal niet erg! Oh en ik speur ook wel eens Marktplaats af (Dat ik daar niet aan dacht, we hebben daar zelfs het kamertje vandaan haha)
babydump, kinderwagen en wat aankleding kinderkamer babyplanet, dekens en lakens + aankleding prenatal, kleding baby en positiekleding. hummbee.com kleding. en verder H&m, hema, en bij zeeman en wibra mag ik ook graag even neuzen