Inbrekers op bezoek geweest... grrr

Discussie in 'De lounge' gestart door JustNice, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    zoals de titel al zegt.... we hebben ze op bezoek gehad....
    maar gelukkig zijn ze niet binnen geweest

wel braakschade aan 3 deuren

pfff.... dat is toch wel ff schrikken....

ben nu aan het bedenken wat ik allemaal voor kostbaars in huis heb, wat ze graag zouden willen, en waar ik het moet verstoppen.

De agenten die zojuist op bezoek waren, zeiden al, beetje raar gezegd mevrouw maar de inbrekers zullen hebben geweten dat hier zwartkoppen wonen, en daar is in de meeste gevallen wel goud te halen.

Dus jah, het is gelukkig alleen maar braakschade, wat ik weer kan verhalen op de verzekering.

maar wat als we thuis waren geweest, en ze wel binnen waren gekomen... ieeee.... moet er niet aan denken

of dat heel m'n huis overhoop lag, en ze al m'n gouden sieraden mee hadden genomen, waar veel emotionele waarde aan zit.

zit er nog steeds mee in m'n maag.... we moeten gauw maar maatregelen nemen... maar hoe en wat, het meeste hebben we al.. ze moeten gewoon met hun jatten van andermans spullen afblijven

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ehh.. WTF? :(

En verder sterkte, lijkt me heel naar!!

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    zwartkoppen? wat zijn dat? Als ik er op google, krijg ik vogeltjes te zien.

4. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Kan me best inbeelden dat het effe schrikken geweest is zeg! Ik mag er zelf niet aan denken dat dat hier zou gebeuren.
    En euh... zwartkoppen? Zo iets zeg je toch niet :s

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Gebruikten die agenten het woord zwartkoppen of jij zelf??

6. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    haha ja het was net als ons een agent van surinaamse afkomst.. dus jah wij wisten onderling wel wat er bedoelt werd

7. Delta

Delta Niet meer actief

wat erg...
    ik zat ook te denken? zwartkoppen? maar ik snap t.. mjah, hopelijk komen ze niet meer zeg. jeetje !! echt schrikken, bah bah bah. ze moeten van andermans spullen af blijven met hun poten

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Die agent bedoelde er vast niets beledigends mee;)

Waar jeetje wat een nachtmerrie, gelukkig is het hierbij gebleven en was jullie huis goed beveiligd (anders hadden ze wel binnen geweest).
    Bah, naar volk.

9. misa

misa Niet meer actief

Jee wat naar! Het lijkt me ook verschrikkelijk zoiets mee te maken. Helemaal als ze ook nog eens binnen komen..

Jeetje zwartkoppen..?? Maar nu je het uitlegd: hihi wel grappig!

Sterkte en succes!

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

haha ik dacht zwartkoppen? bewijst weer dat ik niet moeilijk moet denken.. :p

maar gadver wat verschrikkelijk, ik zou inderdaad even goed nadenken wat je voor maatregelen kan nemen...

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik denk dat een politieman wel heel veel lef moet hebben om zomaar het woord zwartkoppen te gebruiken bij een familie die zelf ook een kleurtje heeft. Nu is het een surinaamse agent dus dat komt al anders over.

gelukkig is er alleen wat braakschade, maar toch! je schrikt je wel lam.

moet er ook niet aan denken, bah! afgezien van dat ze je spullen meenemen, ze kunnen ook nog gewapend zijn en jou of je kinderen zo neerhalen.... brrrr

12. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Getsie! Eng hoor!
    Ik weet niet snel of ze het nog een keer zullen proberen omdat ze nu natuurlijk weten dat de bewoners/buren etc op hun hoede zijn voorlopig.

Bij ons ook ingebroken, en inderdaad sieraden meegenomen. :(
    Politie zei ze zullen wel weten dat hier een timmerman woont, daar valt vaak zwart geld te halen.
    Nou waren ze mooi ff bij de verkeerde. :p

13. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Even alle buren inlichten kunnen jullie elkaar een beetje extra in de gaten houden, naar hoor als zo iets gebeurd! sterkte!!

14. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Wat eng zeg! Is dat vannacht gebeurd toen jullie gewoon thuis waren?

Misschien de sieraden in een kluis die aan de muur vastzit bewaren?

Deel Deze Pagina