Hoi, moet even mijn ei kwijt hoor... Heb vandaag een beetje een dip-dag. Waarom weet ik niet, voel me gewoon ff beetje dippig. De hormonen spelen af en toe even op. Het begon vanmorgen in de winkel; ik kon niet meer pinnen; saldo niet voldoende, gelukkig was het bij onze buurtsuper, waar ik elke week kom, dus het is op rekening gezet. Nou, ik alle boodschappen in karretje, hup, naar auto, kofferbak open, boodschappen inladen. Maar ik had even mijn autosleutel in de kofferbak gelegd, doe ik wel vaker. Maar toen deed ik de klep dicht...je raad het al, sleutels lagen er nog in en klep was op slot!:x Gelukkig hebben we een bedrijf aan huis en is man thuis, dus ik bellen; "schat, heb de sleutels vd auto in de kofferbak laten liggen", hij de grootste lol natuurlijk--> Hij kwam meteen met reservesleutel. Bij thuiskomst kwam ik er achter dat ik wat boodschappen was vergeten...grrr, niet zo'n grote ramp, maar toch wel irritant. Nou, vanmiddag zit kleine me al de hele tijd op mijn blaas te trappen, doet gewoon zeer en moet constant naar de wc. En dan begin ik ook nog eens bijna te janken bij de herhaling van Hello Goodbye. Ik lees dit zo even na, en 't is 1e keer dat ik moet glimlachen om mijn eigen sores van vandaag(we zijn nog niet verloren), maar oh oh, echt zo'n dag die je snel weer wil vergeten...
Had ik ook bij mijn eerste zwangerschap. Ik vergat de gekste dingen, mij overkwam de raarste dingen en aan t einde van de dag was ik t meestal helemaal zat en moest ik huilen van ellende. En als ik het dan vertelde aan mijn man, moest ik er om later wel om lachen. Nog even volhouden
Zou mij ook precies zo kunnen overkomen! Later zijn ze best leuk voor op verjaardagen, die verhalen. Als je ze kan onthouden tenminste haha
Hahaha ik heb ook zoveel last van die dementie, maar kan er wel om lachen. Van de week bv.. Savonds ff lekker paar hapjes in de frietpan doen. Dus ik zet de frietpan aan en gooi meteen de hapjes erin. Ml keek me raar aan en vroeg of de pan al warm was. Eh nee hahaha pff
Mijn vriend en ik gingen nog snel even naar de supermarkt voor een paar dingetjes. We hadden op een gegeven moment alles, op een ding na, maar ik wist niet meer wat het was. Mijn vriend wist het ook niet meer! Dus ik zeg, hardop in de winkel: ja hoor eens, jij moet dat soort dingen onthouden, ik ben zwanger! Mijn vriend had als excuus dat hij zo'n beetje mee dementeert met me... uiteindelijk kwam ik nog op de laatste boodschap hij wist het echt niet meer.
haha, ik ken het! Heel vervelend op het moment zelf, achteraf wel grappig weekje terug hadden we in de winkel speciaal anti zonnebrand voor kinderen gekocht. Eenmaal thuis weet ik nog dat ik hem opruimde, op een plek makkelijk te vinden..dacht ik.. We hebben een uur lopen zoeken maar hij is gewoon weg! En momenteel wonen we niet zo groot, dus waar hij is gebleven? We vinden hem bij de verhuizing vast op een vreemde plek weer terug.
Hahaha! had ik met een tshirtje die ik voor de kleine had gekocht. Met een text: I Love Dad, He Is My Hero. 2,50 bij de Zeeman. Ding had ik opgevouwen en in de boekenkast gelegd, om 'm tzt mee te nemen naar boven. Nou, op gegeven moment was het pasen geweest, ik de paastak opgeruimd, al die eieren in de doos terug opgeborgen. Die doos moest weer achter de schuine kant op de bovenverdieping. Aantal dagen later sliep ik heel slecht en opeens moest ik aan dat tshirtje denken...waar had ik die gelaten?! Ik kon er gewoon niet meer van slapen!! Ik volgende dag zoeken en zoeken...Nergens te vinden! Man vond dat ik me aanstelde, het was maar een tshirtje, die kwam wel weer boven water. Ja, zul je net zien, als die kleine 10 jaar oud is en 'm niet meer past. Het ding koste maar 2,50, maar ik vond 'm zoooo leuk! ik was er sagarijnig van:x. Tot ik opeens een ingeving kreeg...je raad het al...vond 'm terug tussen de paaseieren!!! Had 'm even in de doos gelegd om mee naar boven te nemen...Gelukkig stond de doos nog niet achter de schuine kant
Ik durf het bijna niet te zeggen maar pas had ik boodschappen gedaan en toen kon ik m'n auto niet meer vinden Het is een ondergrondse parkeerplaats mega groot. Ik maar lopen met die boodschappen kar....suf hé!
Als ik dit allemaal lees is het zo herkenbaar........ Ik wil nog wel eens midden in een verhaal stoppen omdat ik niet meer weet wat ik aan het vertellen ben. of me helemaal druk maken omdat er een klein gaatje in het dekbedovertek zit (de ik net gekocht heb). Mijn man zegt... het is maar een gebruiksvoorwerk dus dat kan gebeuren maak je niet druk. Nou dat had hij maar beter niet kunnen zeggen want toen kreeg hij de wind van voren!! hahaha Later wel duizend keer sorry gezegd en dan ik gewoon moe word van mezelf hihi.