Na oneindig veel negatieve testen dan nu toch eindelijk 2 mooie positieve testen!! Kan t nog niet geloven, moet er de hele tijd naar kijken
Waauw! gefeliciteerd! Ik lees net je onderschrift, ik hoop echt voor je dat deze baby zeker 40 week in het buikje blijft!!
Gefeliciteerd!!! Weet helemaal hoe je je voelt spannende tijd ga je tegemoet. Dat je maar een gezond kindje op de wereld mag zetten over 8 maanden.
gefeliciteerd hier word voor je geduimd dat je over 9maanden een gezonde jongen of meisje in je armen mag houden
Wow gefeliciteerd meid! Je hebt al het een en ander meegemaakt zie ik....dit is je dubbel en dwars gegund ! GENIET ERVAN
Oh meis, wat vind ik dit super om te lezen! Deze keer geen vage streepjes die vaag bleven! Mijn duimen draaien kei- en keihard voor een plakbeeb! Ik ben reuzeblij voor je! Gefeliciteerd!!!
Zoveel lieve reacties!!! Jullie weten niet half hoe goed me dat doet, zit hier mn traantjes weg te pinken.. Ik hoop zo dat het een keertje goed mag gaan... Thanx iedereen!!
Gefeliciteerd! Ik hoop ook dat het kindje mag blijven zitten en over 8 maanden in jullie armen mag liggen.