Het was nooit in me opgekomen dat softijs niet altijd verstandig is om te eten, zowel deze als mn vorige zwangerschap niet . Gelukkig haal ik het sowieso altijd bij een druk cafetaria, dus daar zal het wel goed zitten. Bedankt voor de info!
Dames dat is niet waar ik heb er gewerkt en Dat gebeurt niet elke nacht dit dat ... Er zitten Grote zakken in de milkshake+softijs machibr Deze zakken worden alleen maar bijgevuld als ze opzijn Wat hamburgers ect betreft ze kunnen wel een uur Liggen soms zijn ze te broerd om ze wegtegooien Word er gewoon een nieuw timerplaatje achter gezet Vet ect ... Word niet per dag verschoont Laat jullie niks wijsmaken ik heb me doodgewerkt daar En zelfs als iets op grond viel werd er nog gebruik van gemaakt Meeste mensen due er werken werken Voor hun uitkering Pas er gewoon mee op ... Ik al exmederwerker Weet heel goed wat dr in de macgebrurt
ik vraag standaard iets bij de mac wat niet standaard is iets zonder ui of zonder tomaat ofzo dan krijg ik hem altijd vers weet ik zeker dat hij er niet al een half uur ligt
En als t koud is, net als de friet soms krijgen ze t terug. Ik betaal voor iets warms en niet iets wat al een uur onder die plaat ligt. Ik moet zeggen dat de Mac waar wij altijd gaan vrij druk is en daar altijd goed gepoetst wordt. Ligt ook aan de manager/ bedrijfsleider. Als jij in zo'n Mac gewerkt hebt waar t niet oké was had je als werknemer daar een melding van.mogen / moeten maken. De Mac stelt best hoge eisen. Mn nicht is al 10 jaar manager bij een Mac en die is streng op dat soort dingen want als er een steekproef komt hangen ze. Maar goed dit heb je alle restaurants, cafetaria s, eettenten enz. Tis ook je eigen verantwoording, als je iets niet vertrouwt eet je t niet, waar je ook bent.
Ik ga zo dus mooi even een cheeseburgertje halen. Men heb helemaal honger gekregen van dit topic hahaha.