Hoi meiden, Khad weer eens een vraag: In juni (dan word ik 30) willen wij graag voor een brusje gaan en zoals het onderwerp al zegt: wat kan ik het beste doen? Gewoon laten zitten en in juni eruit laten halen (hij zit er sinds november 2010 in) of een afspraak laten maken en er nu al uit laten halen zodat mijn cyclus weer op gang kan komen... ik zit in dubio... Groetjes, mammamia
Als je een spiraaltje met hormonen hebt (dus geen koper), dan zou ik 'm er nu wel uit laten halen. Mocht het niet de bedoeling zijn om nu al zwanger te kunnen worden, dan gewoon wat voorzichter zijn. Of juist heeel erg van geluk spreken, mocht het wel komen binnen 2,5 maand.
zou hem nu laten verwijderen! die 2 maanden doen het hem denk ik ook niet meer?? je kan je cyclus op gang laten komen en als het meteen raak is heb je geluk!!
Wat dit heb ik gemist in ons topic!!!! wat gaaf gefeliciteerd.. Ik zou hem nu laten verwijderen en dan rubbers gebruiken.
Heb gister mijn Mirena ook laten verwijderen. Heb nu al mijn periode en flink ook. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Hopelijk is het snel raak voor je.
@ninja: ja, manlief was erg enthousiast al vind ik het nog wel heeel spannend! @andere meiden: ik slik medicijnen. AD en rivotril (zusje van oxazepam) dit vanwege een postpartum depressie na mijn 1e bevalling! Ik ben wel bezig met afbouwen, maar wil eerst in juni nog even met mijn arts bespreken wat verstandig is om daarmee zwanger te raken... dus ik kan mijn mirena er best uit laten halen, maar dan doen we het nog wel ff veilig hihi...
in dat geval, misschien toch laten zitten en dan overleggen?? of net als wat je zelf zegt, veilig doen