Info over Sofia Kinder Zh Rotterdam

Discussie in 'De lounge' gestart door Caruli, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik had al bedacht dat ik zowiezo voor de 1e dag zijn eigen voeding meeneem, hij heeft koemelkallergie en had gehoord dat ze speciale voeding evt moeten bestellen. Dus kan het maar bij hebben. Mochten ze het in het zh hebben dan kan ik altijd dat van hun gebruiken. Potjes neem ik voor de zekerheid wel mee. En zijn eigen medicatie. Ik ga er maar vanuit dat we op een zaal komen, aangezien Mitch niet geopereerd hoeft te worden ofzo.
    Maar goed, hopelijk zijn we zo weer thuis. Slaap het liefst in mijn eigen bedje ;)

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik heb inmiddels ook de brief van het zh binnen. Maandag om 10:00u binnen zijn. Krijgen een meerpersoonskamer. Hoef alleen wat kleding voor ons mee te nemen en voeding en medicatie.
    De rest zullen we daar te horen krijgen. Voor hoelang enzo konden ze ook niet zeggen. Dat word maandag wel bepaald door de arts, ligt er ook aan wat ze allemaal gaan doen en hoe het gaat.
    Nou van mij mag het al wel maandag zijn, ben het wachten nu echt zat. De zuster zei al wel dat ze ook wat aan de verjaardag van Mitchell zouden doen ;) Das toch wel leuk dat ze daar dan ook aan denken.
    Nu is het aftellen naar maandag.

Deel Deze Pagina