Menstruaties zonder een eisprong te vangen??

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Anto1909, 15 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedendag,
    Ik ben op 8dec gecuretteerd ivm een MA. Toen ben ik 28dec gaan menstrueren en dat was voor 12 dagen.
    Nu zit ik op dag 19 en lijk weer te gaan menstrueren. Wat rood bij afvegen en afscheiding (gelig/doorzichtig). Ik ben nadat het vloeien stopte gaan testen (ovulatietesten wel te verstaan) en ook na mn menstruatie maar heb geen eisprong gevangen. Voor mijn zwangerschap heb ik twee keer duidelijk een eisprong gevonden.
    Wat is er aan de hand in mn lijf?? Wel ongesteld maar geen eisprong??? Ik weet niet wat ik moet.

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

je lichaam kan echt wel even van slag zijn na een miskraam, waardoor er een onregelmatige cyclus is. Hierdoor kan het voorkomen dat er geen eisprong is of moeilijk te ontdekken. Is het niet mogelijk dat je nu een eisprong hebt? Ook bij een eisprong kan je soms wat bloed verliezen. Ik kan me voorstellen dat dit alles je ongerust maakt, maar het is iets wat vaak voorkomt na een miskraam. Ik zou nog even afwachten of het bloeden echt doorzet. Is het weer zo'n heftige menstruatie als vorige keer, dan is het goed om toch contact op te nemen met de gynaecoloog. Mogelijk is niet al het weefsel verwijderd bij de curretage, waardoor je ruimer blijft vloeien. Succes!

Groetjes Monique

3. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je antwoord. Het zou mogelijk Vd eisprong kunnen zijn, heb geen bloedverlies verder gehad vandaag. Ik hou het in de gaten. Nogmaals bedankt

Deel Deze Pagina