info temperaturen

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door daantje79, 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje79

daantje79 Lid

21 dec 2007
    80
    0
    0
    hoi allemaal,

wie kan mij helpen met info over temperaturen.
    ik weet dat je het elke morgen om de zelfde tijd rectaal moet doen.
    maar hoe zit het met temp bij eisprong etc.

en waar kan ik zon kaartje downloaden

wie kan mij helpen

groetjes daantje

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    op fertilityfriend.com kun je een mooi kaartje maken. deze kun je via imageshack.us hier op het temperatuurtopic zetten.
    Temperatuur elke dag voordat je opstaat op dezelfde tijd. Als je onrustig hebt geslapen of vroeg wakker bent, moet je de temp op dicarded zetten, dan telt ie niet echt. ook als je ziek bent of gedronken hebt zou ik hem op discarded zetten.
    Je temp gaat omhoog de dag ná je eisprong. dus je kunt van tevoren je ei niet vinden, maar meer daarna. Als je 3 dagen achter elkaar een hogere temp hebt (min. 0,2 graden) word je eisprong bevestigd doordat ff (fertilityfriend) een kruis zet op de dag van je eisprong. bij de meesten zakt de temp tegen de tijd dat ze ongi worden, maar niet altijd. bij mij gebeurt dat pas als ik al ongi ben. Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel. Veel succes, en ik zie je waarschijnlijk bij de temperatuurkaartjes!

3. daantje79

daantje79 Lid

21 dec 2007
    80
    0
    0
    alvast bedankt voor de snelle reactie...

4. daantje79

daantje79 Lid

21 dec 2007
    80
    0
    0
    ik ben nu op de site van fertilityfriend maar wat moet ik aan klikken ik snap er niet zo veel van

5. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Als het goed is heb je links in beeld een rijtje opties staan. Kies daar 'Cycles' uit en klik op 'Start a new Cycle'. Dan zou het moeten lukken...

Deel Deze Pagina