test streepje 2 keer zo breed als controle streep?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by marissss, Mar 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marissss

marissss Lid

Feb 6, 2009
    28
    0
    0
    Hoii Dames!
    Ik ben nu een week overtijd, en heb net na mijn nod heel licht positief getest met clear view. 5 dagen na nod met matcare getest( middagurine en veel water gedronken) en die was negatief. Dag daarna met ochtendurine getest en nu was de test streep goed zichtbaar en roze, maar 2 keer zo breed als de controle streep.
    Wat denken jullie? zwanger of niet?
    Groetjes Maris

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hoi meid,
    denk dat je allereerste test vals was, anders had je tweede test al helemaal knalposi moeten worden als de eerste test al posi was. Ook geld het niet als de teststreep 2x zo breed is als de controle. Ik zou voor de zekerheid een cb digi gebruiken, die zal wel uitsluitsel geven

Liefs daantje

3. marissss

marissss Lid

Feb 6, 2009
    28
    0
    0
    Hoii Daantje.. ik heb meerdere keren getest met die clear view. Vrijdags ( dag voor nod ) negatief, zondag heel licht streepje, en woensdag licht streepje maar goed zichtbaar ook met kv test heeel licht streepje (moeilijker zichtbaar) . Donderdag en vrijdag die van matcare gebruikt.
    Dus vandaar zo aan het twijfelen ( en door de lichte streepjes)

Ben benieuwd, wacht nog even af.

4. marissss

marissss Lid

Feb 6, 2009
    28
    0
    0
    En voor de dames die dit ook hebben bij testen van matcare :
    Als de streep roze is is ie positief, ook al is hij 2 keer zo breed! ( heb mailtje gekregen van klantenservice)

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ben je nu wel zwanger dan :) blijf het vaag vinden dat een 2x zo brede streep geld.. Pennestreepjes gelden bijv ook niet, dus vind het wel raar

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    soms loopt de kleur wat uit waardoor ie wat breder wordt.. hoor ik wel vaker.. lekker genieten dan.. je bent dus hartstikke zwanger!

7. Trees

Trees Niet meer actief

heb ook weleens gehad dat de streep helemaal uitliep en daardoor veel breder was, toch was ik wel zwanger. Spannend hoor!

8. marissss

marissss Lid

Feb 6, 2009
    28
    0
    0
    Heb het ook even aan verloskundige (vriendin van me) nagevraagd en naar men testen laten kijken.. en ook haar oordeel was Zwanger..
    Helaas heb ik vandaag bloedverlies gekregen.. dus denk dat het weer mis is.. ( voor de 3e keer)

9. claartje30

claartje30 Bekend lid

Jan 31, 2009
    573
    0
    0
    ja, dit vind ik idd ook raar, waarom breed wel en pennestreepjes niet?

Share This Page