ree onder de auto gekomen

Discussie in 'De lounge' gestart door , 26 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo,

Ik kan het nog steeds niet geloven , maar dit is de tweede keer in nog geen 4 maanden tijd dan Joe een ongeluk heeft met de auto.
    De eerste keer werd hij ,toen hij voor het zebrapad stond te wachten door een jong grietje aangereden.
    En gisteren is er een ree voor zijn auto gesprongen. De hele bumper is ingedeukt, de radiator lekt, de lampen zijn kapot en de steunbalken zijn helemaal verbogen.
    Ze hebben er foto`s van gemaakt ...pff zelfs van het ree ,dat op slag dood moet zijn geweest ( de buik was opengescheurd )
    Het is nog niet officieel , maar we verwachten dat ons " nieuwe autootje " total loss wordt verklaard .... en daar balen we heel erg van , omdat we de auto pas 4 maanden hebben en we op dit moment geen geld hebben voor een andere.

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    jee dat zit idd niet mee, vervelend.

Zielig voor de ree ook :( :oops: (tja dierenvriend he)

3. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    O wat balen joh! jeetje zeg wat een ongeluk in zo'n korte tijd.
    Maar gelukkig dat je man niks heeft. Je schrikt je kapot volgens mij. Lijkt me heel akelig zo'n beest aanrijden.
    Succes ermee.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    O jakkes. Dat lijkt me ook verschrikkelijk om zo'n enorm beest voor je auto te krijgen.
    Krijgt hij het wel vergoed van de verzekering? Want volgens mij is het zo dat als er gewaarschuwd wordt voor overstekend wild dat het voor eigen risico is.

5. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Oh balen zeg! :( Maar je krijgt toch nog wel de dagwaarden van je auto als hij totall loss verklaard word? :oops: Heb daar niet veel verstand van hoor! Gelukkig idd dat er met je ventje niks ernstigs is! Ik weet nog dat wij een keer langs een slootje reden langs allemaal weilanden, en dat mn vent een rat raakte.... ik zat gewoon te janken vond het zo zielig! :confused: :oops:

6. Niet meer actief

Er stond geen waarschuwingsbord op de weg....De politie maakte er zelfs nog een opmerking over dat ze niet snappen dat daar geen bord staat.

Als hij total loss word verklaard krijgen we alleen de dagwaarde vergoed...en als ik zo het internet rondkijk kom ik tot de conclusie dat het veel minder bedraagt dan wat wij voor de auto betaald hebben... :cry:

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat een pech zeg! En idd als je net een auto hebt gekocht en dan wat overkomt mag je blij zijn als je net de kosten eruit hebt wat je ervoor betaald hebt, en vaak is dat vele honderen euro's lager :(

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dagwaarde is idd altijd minder maar goed, beter iets dan niets.
    Sterkte voor je man want die zal wel geschrokken zijn, en zielig voor de ree.

9. babyloveyaa

babyloveyaa Actief lid

14 okt 2007
    102
    0
    0
    Amsterdam
    Tsjaa lastige situatie,
    zijn jullie wel verzekerd voor dat soort dingen ?
    R.I.P. voor de ree

Deel Deze Pagina