Lieve meiden, Momenteel ben ik echt de wanhoop nabij. Graag zou ik informatie willen van meiden die in DD lopen voor icsi. Even in het kort ons probleem. Ik heb PCOS en verhoogd prolactine (goedaardig tumortje op hypofyse) en schildklier probleem (volgens Gent, TSH was 2.6 mag max 2.5 zijn). Chromosomen goed, immuum goed. Man verminderd zaadkwaliteit. Volgens Gent op onverklaarbare wijze een innestelingsprobleem. Wie kan mij informatie geven hoe DD te werk gaat? Werken zij echt heel andere dan Gent? Wij gaan nu onze 4de behandeling in en ben echt even de wanhoop nabij. 2 miskramen en 2 vm snap ik gewoon niet waar het misgaat? Gevraagd aan Gent om metformine maar omdat ik geen overgewicht heb en dus volgens Gent geen insuline resitentie is metformine niet nodig. Prima, maar lees overal dat het wel goed is voor meiden met PCOS.. Wie kan/wil haar ervaring met mij delen?
HoiHoihoi Wij doen ivf in Umc Utrecht nu 3 de ivf en terugplaatsing in Düsseldorf Bij dr Cuijpers broer en zus. Dr Scholtes vinden we niet echt Prettig in de omgang.Bij afwezigheid andere artsen gezien Ze doen daar veel meer voor je denken mee etc.scratching Cryo s laten ze langer ontwikkelen, ivf onder narcose,
Hoi Klavertje, Sorry voor mijn late reactie! Dr. Cuijper praat die ook NL? Ik zit nog steeds te twijfelen of we weg moeten uit Gent. Gister een email gestuurd waarop ik zo'n raar antwoord kreeg, wat mij ook pijn heeft gedaan, waardoor ik nu echt overweeg om weg te gaan. Als iemand mij nog advies kan geven over Dusseldorf ICSI en vroege miskramen, dan hoor ik het graag. Groetjes
Hey zowelkom! Ondertussen zijn we elkaar al een paar keer tegen gekomen hier. Ik lees net dat je een vervelende ervaring in Gent hebt gehad? rot zeg! Je moet wel vertrouwen hebben in de artsen anders klopt er iets niet natuurlijk. Vooral als jullie die zelfbetaalde icsi 4 daar gaan doen. Veel succes meid met je keuze en ik wens jullie het allerbeste! Hopelijk komt jullie droom uit en (als onze droom dan ook uitkomt) zien we elkaar in een andere gedeelte van dit forum misschien 😄
Hi Muzieknootje! Wij komen elkaar inderdaad overal tegen haha! Gister zat ik toevallig aan je te denken! Ik zocht iets en kwam je toen tegen. Ik zag in je onderschrift staan laatste cryo. Hoe staat dat ervoor? Zit jij nou ook in DD? Wat is jou ervaring daar? Onee jij zit in Gent zie ik. Is dit je allerlaatste poging?
Haaaay!! Wij zitten in Gent, maar eigenlijk alleen punctie en terugplaatsing is daar. De controles en het hele behandelplan voer ik in Nederland uit, maar dat ziekenhuis hier doet geen puncties en terugplaatsingen dus overleggen ze met Gent daarover. Wel goed te doen eigenlijk! 😊 Ik ben er zeer tevreden over! Dit is onze laatste cryo van icsi 1. Daarna gaan we door op dezelfde manier met icsi 2. Hopelijk komen onze dromen snel uit. We verdienen wel wat geluk vind ik! 😄
Wij zijn voor onze 4e icsi van gent naar DD overgestapt. Gent bleef maar hetzelfde protocol aanbieden, terwijl ik niet meer reageerde, er groeide niks meer bij mij. In DD superfijn gesprek gehad met Scholtes. Daar was de poging meteen raak. Het verschil tussen Gent en DD vind ik dat ze in DD echt naar je persoonlijke situatie kijken. Gent blijft toch een zkh met protocollen, DD is veel vrijer. Er zijn meerdere mensen die moeite hebben met Scholtes. Hij is een beetje een verstrooide professor. Cuipers ken ik alleen van adviezen over mail en telefoon en ik wil niet meer door hen geholpen worden. Twee keer mogen starten onder dubieuze omstandigheden (vage echo), twee keer groeide er niks. Mocht je meer info willen, pb me dan maar even. Ik kijk niet vaak in dit deel van het forum, dus dadelijk mis ik een reactie.