Bezig met icsi poging 2. Nu 5 dagen aan het spuiten(deca) en alles ging prima. Maar eergister amper kunnen slapen van de hoofdpijn. Overdag ging het wel maar die avond werd het weer veel heviger, misselijk erbij, spugen en weer niet slapen. Inmiddels trekt het ook niets meer bij. Voelt alsof er een enorme band om mijn hoofd zit aangetrokken. Ziekenhuis zegt dat ik waarschijnlijk erg heftig reageer op de deca (vorige keer kort schema dus maar kort enkel deca gespoten). Meer mensen hier ervaring mee en trok het echt pas weg toen jullie er naast gingen stimuleren? Dit is namelijk wel wat het ziekenhuis aangeeft. Dat ik ervan uit moet gaan dat dit pas beter wordt als ik ga stimuleren met gonal f. Maar dat duurt nog minimaal 2.5 week . Weet het even niet meer. Pcm doet ook helemaal niets en het is echt een enorme overheersende hoofdpijn
Hoofdpijn is wel een bekende bijwerking, zeker als je alleen de Deca spuit. Als de stimulatie erbij komt, wordt het inderdaad beter. Dus nog even volhouden, succes!
De hoofdpijn is echt niet te doen en ben best wel wat gewend met mijn migraine. Als dit nog 2.5 week aanhoudt is dat echt geen doen
Neem je de maximale dosis paracetamol? Je mag drie of vier keer daags 1000 mg (twee keer 500 mg) nemen. Dit kun je het beste standaard om de zoveel uren doen. Je lichaam moet eerst een bepaald level opbouwen en dit moet je ook in stand houden. Neem je zo nu en dan een paracetamolletje als je al hoofdpijn hebt, dan helpt het niet. Als het echt geen doen is, zou ik opnieuw contact opnemen met de gyn. Als je zo extreem op de Deca reageert, kun je misschien beter overstappen op een ander middel. Zo kun je bijvoorbeeld ook Lucrin spuiten, misschien dat je daar beter op reageert.
Inmiddels contact gehad met fertiliteitsarts, die zou terugbellen. Advies is afbreken . Kort schema ging in op over stimuleren. Fertiliteitsarts gaf ook aan dat pcm helaas geen zin heeft bij deze hoofdpijn. Lucrin krijg ik allergische reactiea op weet het even ook niet meer
Heel veel sterkte, echt rot voor je! Kan wel zeggen dat als de menopur (of wat je ook gaat spuiten) erbij komt die klachten verdwijnen. Bij mij hielp pcm wel 4 keer daags 2 pillen gaf verlichting. Het is idd afzien. Hoop toch dat je verder kan....
Dank je. Dat het afneemt dan dat weet ik van het korte schema maar daarop reageerde ik weer te heftig op het stimuleren dus kort schema durven ze niet meer aan. Nu lang schema en het duurt nog minimaal 2.5 week voor die erbij komt. Kan best nog langer duren als mijn menstruatie niet op tijd is(ben wel vaker 2 weken overtijd zonder reden). Probleem is dat ik thuis ook nog kindjes heb zitten waar ik voor moet zorgen en dat is op deze manier geen doen. We hebben op advies van de fertiliteitsarts besloten de icsi nu af te breken. Tot nu toe heb ik op elk hormoon uiteindelijk fout gereageerd. Ontzettend frustrerend want zijn het geen hele heftige bijwerkingen dan is het wel een allergische reactie waardoor we moeten stoppen en de andere keer wel de ronde afkunnen maken maar op randje overstimulatie binnen 11 dagen (dus na 8 dagen puregon al) en toen al punctie. Met als resultaat heel veel eitjes maar van slechte kwaliteit allemaal