Liever niet te close..!?!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nannie87, Nov 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nannie87

Nannie87 Actief lid

Feb 7, 2007
    112
    0
    0
    Student
    Kerkrade
    Eej Dames,

iedereen zegt tegen me dat tijdens hun zwangerschap ze net de dichtheid zoeken met hun partner. Dat ze net graag knuffelen of graag sex hebben.. Maar ik helemaal niet sinds ik zwanger ben, heb ik liever dat hij me met rust laat. En aan sex moet ik al helemaal niet denken... Iedereen vindt dat raar omdat men meestal tijdens de zwangerschap meer intiemer zijn. Heeft iemand van jullie dat ook?

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Het wisselt bij mij! De ene keer heb ik een knuffelstemming en de andere keer heb ik er helemaal geen behoefte aan.

3. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

Jun 19, 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    Ja dat wisselt denk ik per persoon.

Bij mij schommelt het ook. Zullen de hormoontjes

wel zijn hahaha.

4. Samama

Samama Niet meer actief

Bij mij wisselt dat ook.. de ene keer kan ik niet van hem afblijven en de andere keer moet ik nks van hem hebben..... ach, hormonen he haha.

5. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

Nov 30, 2006
    2,450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ik moet er ook niks van hebben... van de sex dan, alleen zo op zijn tijd een knuffel en een kus vind ik fijn... de rest? nee laat dat maar ff wachten tot na de bevalling...

6. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,561
    0
    0
    Knuffelen wel, dat komt echt door de hormonen volgens mij. Het liefst elke dag knuffelen.
    Maar seks.... nee moet er niet echt aan denken. Het komt er af en toe wel van maar ik heb veel minder zin dan voor de zwangerschap.
    Ook voor mijn vriend is het wat veranderd.
    Kan ook he, dat het bij mannen ook verandert tijdens de zwangerschap haha.

groetjes

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    sex mag van mij in de ijskast, maar ik merk wel dat ik, vooral nu tegen het einde, veel 'lief' nodig heb. vind het heerlijk als hij gewoon in de buurt is.

8. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

Dec 4, 2006
    3,241
    0
    0
    Al maanden geen sex gehad, mis het ook echt niet. Maar af en toe een knuffel is meer dan genoeg.
    Maar vind hem juist met de dag liever!

9. syllie21

syllie21 Lid

Oct 19, 2007
    53
    0
    0
    kapster
    ik denk dat je aan deze reacties wel genoeg heb en dat de meeste daar echt geen zin in hebben
    ik ben er ook 1 van
    wordt er kriegel van en voel me vreselijk oncharmant

denk dat als er mensen zijn die zeggen dat ze altijd zin hebben of juist meer dat het ook een beetje grootpraat is want ondanks dat iedere zwangerschap anders is denk ik dat de meeste vrouwen toch wel kriegel
    worden

groetjes

10. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja ik herken dat wel. Ik hoef ook niet zo nodig. Ga dan heel erg twijfelen enzo :oops:

Wil wel sex maar ben te moe elke dag.

11. Djam

Djam Actief lid

Aug 2, 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Ehm nou dan ben ik zeker de enige die wel sex wil :oops: Er is voor ons totaal niets veranderd nu ik zwanger ben. Hij vindt mij met nu een klein buikje nog net zo aantrekkelijk als ervoor, gelukkig maar :)

Liefs Mariska

12. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nee hoor, ik zei ook dat ik het wel wil! :D

13. syllie21

syllie21 Lid

Oct 19, 2007
    53
    0
    0
    kapster
    bij mij is de wil er ook wel maar als puntje bij het paaltje komt doe ik het liever weer niet
    waarom niet? als mijn ventje aan me zit of ik denk er aan dat hij aan me zit voelt het niet prettig

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    verschilt ook in welke fase je van je zwangerschap zit hoor. Als je verder komt wort het lastiger ook enzo ;) In het begin maakte het voor mij ook geen verschil

15. Present

Present Actief lid

Nov 12, 2007
    110
    0
    0
    USA
    Ik zoek de hele tijd zijn gezelschap op merk ik, ben erg knuffellig en lief naar hem toe.
    Sex heb ik ook helemaal geen zin in. Ik heb een bloeding gehad met 14 weken en daarna een tijd volledige bedrust en alles wat erbij komt kijken. Nu
    "mogen" we weer, maar we zijn beiden onbewust denk ik een beetje angstig.

16. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    in het begin had ik totaal nergens last van, maar de laatste 2 wkn ben ik echt elke keer "doodmoe" en zit ik om pakweg 17.00 uur al aan mijn bedje te denken en liggen we vaak al om zeg 20.00 - 20.30 uur boven om daar lekker film te kijken, maar moet dan ook niet aan vrijen of wat dan ook denken ben dan blij dat ik lig....

en tja ook ik heb af en toe dagen dat ik zelfs met knuffelen denk laat mij maar ff lekker met rust...vooral op dagen dat ik weer veel te druk ben geweest met van alles...de hormonen gieren op het moment verschrikkelijk door mijn lijf heen, de harde buiken hebben plaats gemaakt voor de voorweën en die zijn al niet meer te tellen, dus mijn portie mag ook even in de vriezer worden gezet... ;)

17. babyloveyaa

babyloveyaa Actief lid

Oct 14, 2007
    102
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben net zo als voor de zwangerschap...
    K heb niet meer zin dan normaal en ben ook niet knuffeliger
    Voor mijn gevoel lijkt het alsof ik heelemaal geen extra hormonen heb, ik ben niet emotioneler of vermoeit en ben pas sinds 2 weken missenlijk, maar dat komt omdat de baby nu zo groot is dat ze constant op mn maag zit

Maar het kan ook aan mij alleen liggen... ben altijd al een raar wijf geweest :p

Xx

18. Lindy

Lindy VIP lid

Jan 16, 2007
    5,390
    1
    36
    ben fulltime mama
    ja hier precies he zelfde
    vond me zelf al raar...
    in het begin moest in niks van me ventje hebben
    wou geen knuffel geen kus niks.. en sex al helemaal niet, na de 3 mnd ging het goed :)
    wou alleen maar knuffelen en zoenen
    en sex vond ik heerlijk.
    maar de laaste 2mnd nou ik ben super afstandelijk
    heb hem ook gezegd dat het niet aan hem ligt, wil gewoon niet knuffel.. vind het wel fijn als hij tegen me aan komt liggen maar meer eigelijk niet..
    zullen de hormonen wel zijn denk ik.
    kan hem ook wel begrijpen dat het wle moeilijk voor hem is..

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

Aug 3, 2007
    2,899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hier is het ook minder hoor, normaal heel veel sex en nu een paar keer per week, ik ben gewoon te moe! Maar ben wel super knuffelig! Ik denk dat het voor ieder persoon anders is.. en normaal is ieders libido ook anders toch! Zou je er geen zorgen over maken!

20. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Lekker knuffelen en kroelen met elkaar heerlijk! Zoenen vind ik de gehele zwangerschap al niets. En we zoenden heel veel altijd. Beetje vreemd dus! En sex, ach ja, 1x per week komt het er nog van maar daar is ook alles mee gezegt :)

Share This Page