Hallo, Zojuist heb ik de 8e Gonal-F spuit gezet - met Gonal pen. Ik spuit dagelijks 75 IE. Tot mijn schrik ontdekte ik na het spuiten dat ik de naald er niet helemaal 100% op heb gedraaid. Heb wel gewoon gespoten en er is niks langs gegaan, maar ben nu bang dat ik niet genoeg ingespoten heb. Wie weet raad? Kan dit, of zal het gewoon goed gegaan zijn, denken jullie - meestal zijn dit soort producten toch berekend op 'sukkels' zoals ik vanavond? Of moet ik alsnog een corrigerende extra dosis van 37,5 IE spuiten? Graag spoedreactie omdat ik evt. correctie héél snel moet doen! Liefs Martina
Ik durf je echt niet te zeggen wat je moet doen meid...ben geen arts. Bel anders met de afdeling....kan toch wel? Ik denk zelf dat je wel goed gespoten hebt, omdat er niks langs is gegaan...daarbij is het een hele lage dosis....pfffff suffie! Succes meid, ik weet het eigenlijk dus ook niet. Elmo
Bedankt voor 't meedenken... ik denk/hoop eerlijk gezegd ook dat 't goed is gegaan. Vind 't ook eng om zelf bij te gaan spuiten, zeker ook omdat ik vandaag al 3 follikels had van 16, 14 en 12 mm, dus al best goed. Bedoeling is dat vanavond de laatste Gonal van deze ronde was en morgen de Pregnyl... Wat ben ik toch een rund! Balen, want ik zit nu toch wel te stressen - waarschijnlijk voor niks...!
Nou meid, als het je laatste was....zou ik zeker niet bijspuiten. Mijn gevoel zegt dat het wel goed is gegaan....anders had je vloeistof moeten zien. De naals is zo kort, daar kan het niet in zijn blijven zitten. Maarja....ik denk hardop...weet helemaal niks zeker natuurlijk. Bel morgen sowieso je arts maar ff meid! Dan kan je iig je verhaal even kwijt. Knuf Elmo *ik wou zeggen: volgende keer opletten he....maar er komt geen volgende keer! Op de Pregnyl na dan *
Laten we inderdaad maar hopen dat er geen volgende keer komt! Ga idd maar niet meer bijspuiten (is nu toch al te laat - meer dan een uur sinds de spuit). Ik begrijp uit andere topics dat jij volgende week weer gaat spuiten voor ICSI...? Suc6 meid en we duimen gewoon lekker voor elkaar, toch? Als het gaat zoals de arts vanmorgen dacht, heb ik vrijdag de IUI. Hoewel ik weet dat de kansen klein zijn, toch wel spannend! Liefs
Ik ga inderdaad bijna weer spuiten! Jippie! Waarom heb je weinig kans denk je? Je hebt wel twee kinderen of zie ik dat verkeerd? Ik hoop dat wonder 3 onderweg is.....bijna dan Kus
@ Martina: Wil je veel suc6 wensen! Ben zelf net begonnen voor IVF/ICSI. Vorige week maandag begonnen met decapeptyl en a.s. vrijdag uitgangsecho. Daarna beginnen net Gonal-F. Gebruikte voor me IUI's puregon. Is dit anders? Zie dat jij ook al wat ouder bent en wil je dus zeggen "toi toi toi!" "Let's go for our mirracle!" Groetjes Marjo
Hé Muuske, Dank je wel voor je goeie wensen. Jij natuurlijk ook heel veel suc6! Go go go girl! (By the way: hoe oud ben jij?) Martina