ik kan het maar niet geloven/beseffen

Discussion in 'Zwangerschap' started by mamamarcella, Feb 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

Jan 17, 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels 14 zwanger en ondanks dat ik heel veel last heb gehad van kwaaltjes, twee echo's heb gehad en volop onder de pukkels zit, kan ik het nog steeds niet echt geloven. Het dringt gewoon niet echt door, terwijl het toch de derde is. Ik kan me er nog niks bij voorstellen dat we van de zomer echt een baby erbij krijgen. Wat is dit toch voor iets raars. Nu merk ik ook niks van de zwangerschap, kwaaltjes zijn stukken minder, buik groeit wel wat, maar natuurlijknog geen echt zwangerschaps buikje en ik kan de baby ook nog niet voelen tenminste denk van niet. Ik had me zo voorgenomen om van deze laatste zwangerschap volop te genieten maar dan moet het wel eerst doordringen.

2. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Hoi,

Wat zou je nodig hebben om het wel te gaan geloven denk je? Misschien pas als je het gaat voelen?

Groetjes Patricia

3. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    hihi dat klinkt bekend. Dit is mijn eerste zwangerschap en ondanks dat kon ik het de eerste tijd ook niet geloven. Bij mij kwam dat besef ook pas 100% toen ik hem voor het eerste voelde.

4. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    2,888
    617
    113
    Hahaha..hier nog eentje. Genoeg kwaaltjes, maar ik blijf het een gek idee vinden. Ook als mensen (die het via via horen) me feliciteren, lijkt het zo onwerkelijk. Zou haast denken dat het mijn eerste is, maar ik heb toch echt al 2 kinderen. En helaas ook 3 miskramen.
    Denk dat ik het pas ga geloven na de bevalling :p

5. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

Jan 17, 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja ik denk dat als ik de baby eenmaal ga voelen, het besef wel komt. Tenminste dat is toch wel te hopen. Ik hoop dat het niet lang meer duurt voor ik hem/haar ga voelen.

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Welliswaar mijn eerste kindje, maar het echte besef kwam ook pas na de eerste trappeltjes. Het begint nu ook steeds echter te worden.
    Al heb ik soms nog vlagen: wacht, hoe, hoe, zit het er echt, is het al zooo grooot, wanneer is dat nou gebeurd <3?

7. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

Sep 1, 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Herkenbaar. Ik ben dan wel pas 6,5 week zwanger van onze 2e maar ook bij mij dringt het nog niet door. Steeds als ik de planning voor dit jaar doorneem met m'n man zeg ik ow ja en dan ben ik zoveel weken zwanger euh hoe kunnen we dat het beste doen haha. Zo gaan we eind maart gezellig met mijn familie naar de efteling. Dan ben ik rond de 13 weken zwanger. Betekend natuurlijk dat ik moet bekijken waar ik eventueel wel en niet in mag en zo nog wel wat meer dingetjes die dan steeds even boven komen. Hoplelijk dringt het meer door na de eerste echo;), of zoals jij zegt als je de baby voelt :D

8. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

Jan 17, 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Apart dat je zelfs bij de derde zwangerschap nog zo onzeker kan zijn. Ik kan niet wachten tot ik de kleine ga voelen, maar dat zal nog wel een paar weken duren denk ik. Ik weet niet meer wanneer ik de andere twee voelde (zijn 7 en bijna 5) dus ik weet niet wanneer je normaal de baby gaat voelen.

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Heel herkenbaar! Ook dat onzekere... Jeetje het lijkt nu erger dan bij de eerste twee. Ik vond het vanaf het begin heel apart, net alsof het niet waar was. Nu blijkt het ook een meisje te zijn, iets wat ik wel ongelofelijk leuk vind natuurlijk :D maar ik kan het allemaal maar niet bevatten.
    Nu voel ik haar zo af en toe wel maar de placenta ligt voor en de echoscopiste zei al dat ze flink moet schoppen wil haar voelen. En dat terwijl ik het juist bij de derde allemaal veel eerder had verwacht maar het gaat en duurt allemaal veel langer haha.

Share This Page