snap er niks meer van

Discussion in 'Zwanger worden' started by staffies, Oct 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. staffies

staffies Bekend lid

Sep 21, 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ik had donderdag 1 oktober bruin verlies en 2 en 3 oktober rood en daarna niks meer en het rood was niet erg ik had gewoon een inlegkruisje in maar er kwam maar een heel klein beetje uit zeg maar :) (ja het klinkt een beetje raar )en daarna helemaal niks meer ,maar nu ben ik er vanuit gegaan dat het mijn menstruatie was ook al had ik geen klachten die ik normaal wel heb voor mijn menstruatie en zoals jullie onderaan kunnen zien is het dan wel een kortere cyclus dan ik normaal heb ( ik slik nu een maandje etos zwanger worden)maar ik zit ook op menstruatiekalender en daar heb ik alles ingevuld vanaf januari al en als ik invul dat ik gewoon en bloeding heb gehad die 1,2en 3 oktober dan had ik op 2 oktober een eisprong moeten hebben ongeveer en dan had ik gisteren ongeveer ongesteld moeten worden en dat kon wel kloppen want ik heb wel alle kwaaltjes wat ik anders dan ook hoor te hebben vooral hele gevoelige tepels en borsten en al een hele week gerommel in de buik maar ik ben nog niet ongesteld en het lijkt er ook niet op dat ik het zou worden want alles is weer over ook de borsten enzo en daar heb ik altijd last van de hele menstruatie :( en als ik er in zet dat het mijn menstruatie was dan heb ik deze week niks en de 24ste ben ik ongeveer weer vruchtbaar en dan heb ik ongeveer op de 27ste mijn eisprong pas dus hoe kan het dat ik nu dan zoveel last had van mijn borsten :( en ik heb gisteren maar ff een zwangerschapstest gedaan want ja ik wist nu echt niet meer het hoe en wat :)

ik snap er helemaal niks meer van :)
    sorry voor het lange verhaal en ik hoop dat het ook een beetje duidelijk is ;)

groetjes staffies

2. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Ik snap je vraag niet meid. En wat kwam er uit die zwangerschapstest?

liefs

3. staffies

staffies Bekend lid

Sep 21, 2009
    551
    0
    0
    emmen
    wat denken jullie wat het moet zijn geweest die 1,2 en 3 oktober mijn menstruatie of gewoon een bloeding ..

oja en de zwangerschapstest was negatief..

4. staffies

staffies Bekend lid

Sep 21, 2009
    551
    0
    0
    emmen
    verder niemand:(

5. lvp

lvp Actief lid

Oct 17, 2009
    440
    0
    0
    Hi! Als ik je onderschrift goed begrijp heb jij een vrij lange cyclus, van zeg gemiddeld 40 dagen, klopt dat? Nu zou je op dag 25 na je laatste NOD bruin verlies hebben gehad. Als ik gewoon je gemiddelde cyclus van 40 dagen aanhoudt, dan zou je rond vandaag zo ongeveer ongesteld kunnen worden. Het bruinige op dag 25 kan ik niet verklaren, misschien gewoon wat donkerdere afscheiding? Het bruinverlies op dag 25 had ook bij een innesteling kunnen horen, maar gezien een cyclus van gemiddeld 40 dagen is eind volgende week volgens mij met redelijke zekerheid een zwangerschapstest mogelijk. Ik hoop voor je dat het de innesteling is geweest en dat je binnen een weekje positief kunt testen. Heb je iets aan dit antwoord? Groetjes Linda

6. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Tja, het zou een innesteling geweest kunnen zijn, maar dan zou je nu positief moeten kunnen testen.
    Ik denk je ongi, dat je cyclus wat van slag is geweest, maar zeker weten doe ik het niet.

Liefs

7. staffies

staffies Bekend lid

Sep 21, 2009
    551
    0
    0
    emmen
    dank jewel voor de reacties...
    ik wacht gewoon nog ff een weekje dan en dan kijk ik wel hoe het dan is ...want als ik mijn lange cyclus aanhou dan moet ik nu wel ongesteld worden eigenlijk deze week ...

8. lvp

lvp Actief lid

Oct 17, 2009
    440
    0
    0
    Gewoon eind volgende week testen als je dan nog niet ongi bent geworden. Succes!

9. staffies

staffies Bekend lid

Sep 21, 2009
    551
    0
    0
    emmen

ja dan wacht ik nog wel ff een weekje en hopen dat het dan eindelijk raak is :)

Share This Page