Ervaringen met Cryo terugplaatsing?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Karen79, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Hoi allemaal,

Wij hebben net gehoord dat onze eerste ICSI poging niet is gelukt... Wij hebben wel het geluk dat we nog cryo's hebben. Wie heeft er ervaring met een cryo terugplaatsing? Ik had op de site van Freya gekeken en daar zag ik dat je maar 10% kans hebt dat het goed gaat. Ik heb er daarom niet zoveel vertrouwen in...

Hebben jullie misschien positieve verhalen?

2. Delia

Delia Actief lid

20 jun 2010
    140
    0
    0
    NULL
    zuid holland zuid
    Dat kan ik je (hopelijk) zaterdag vertellen :D Ik zit nu op het wachtbankje van mijn enige cryo...

Ik ken wel meiden waarbij een cryo terugplaatsing gelukt is terwijl de "verse" pogingen niet gelukt zijn.
    Er zullen hier vast positieve verhalen volgen, volgens mij is er zelfs al een topic over ;)

Succes
    Delia

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.929
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Die 10%, dat is verouderde informatie.
    Met de verbeterde kennis en technieken is de slagingskans van een cryo bijna net zo hoog als bij een verse terugplaatsing.
    Goed nieuws dus!

4. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Oh gelukkig, dat is goed nieuws!

He, nou ben ik het hele weekend weg dus kan ik niet horen wat het is geworden bij jou Delia!

5. Delia

Delia Actief lid

20 jun 2010
    140
    0
    0
    NULL
    zuid holland zuid
    Dan lees je dat na het weekend :D

6. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    En en en Delia?
    (Weet even niet waar ik anders moet gaan kijken om je uitslag te vinden... Nog beetje nieuw op het forum)

7. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    wij hebben ook een cryo poging. de arts in het amc vertelde dat de slagingskans van het ontdooien meer dan 90% is

8. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik ben van een verse terugplaatsing zwanger geraakt, toen we voor nr 2 gingen ben ik van de eerste cryoterugplaatsing weer zwanger geworden! Dus het kan!

9. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Onze 2e cryo-poging leverde een tweeling op! Wel een TP mèt medicatie (progynova & utrogestan).

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Whoeiiii wat Merah zegt klopt! Ik heb inmiddels 5 terugplaatsingen gehad uit poging 1. De zesde is onderweg (hoop ik).....

Wat wil je precies weten?

11. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Toevallig heb ik vanochtend op de site van NVOG gekeken. Mijn zh heeft zelfs een iets hogere kans op het ontstaan van een zs bij cryo's, alleen gaat het in totaal ook weer wat vaker mis waardoor de kans op zs maar iets lager lag dan bij een embryo. Dus al met al bijna net zoveel kans. Het stelde mij ook enorm gerust! Je kunt op die site een lijst inzien met zh en hun slagingspercentages. Fijn om eens op een rijtje te zien.

12. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Wij zijn zwanger geraakt van onze cryo, dus er is zeker kans. Heel veel succes.

13. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hier ook een beebje d.m.v. cryo. dus het kan echt hoor

14. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Hier loopt ook een cryo kindje van ruim 2 rond!

Groeten
    Jille

15. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hier nu ook zwanger van een cryo.

Ons zoontje is uit de eerste TP van de eerste ICSI ontstaan en deze baby is de eerste cryo TP uit dezelfde poging. En we hebben nu dus nog 2 cryo's uit de poging van mijn zoontje.

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    De kans van slagen heeft ook een beetje te maken met hoe ver je embryo is door gedeeld.

wij zijn nu ook zwanger van een cryo dus de kansen zijn er echt wel hoor!
    We gingen er zelf ook vanuit dat het niet zo snel zou lukken om zwanger te raken.............bij ons was het de eerste TP raak.

Ik hoop dat jullie net zo veel geluk zullen hebben!

17. HeleenP

HeleenP Lid

22 jan 2009
    20
    0
    0
    Oude pekela
    Heyy

Ik ben blij te horen dat er dus wel een kans op slagen is na een cryo terug plaatsing.
    Binnenkort heb ik ook een terug plaatsing. Als het goed is moet ik volgende week ongi worden. En dan beginnen met Progynova.

Maar dit is mijn eerste keer. En ik snap echt niks van die schema. Kan iemand me het misschien uitleggen?

18. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Misschien heb je iets aan deze link: http://www.antarcticatrial.nl/userfiles/file/schemaartificieel.pdf

Dit is het schema dat ik heb moeten volgen.

Je begint op cyclusdag 1 met Progynova en omstreeks cyclusdag 12 krijg je de 1e echo. Ze gaan dan meten hoe dik je baarmoederslijmvlies is, en als dat de juiste dikte heeft dan begin je met Utrogestan. Een paar dagen later is dan de TP.

Is je test positief dat blijf je beide medicijnen gebruiken en vanaf 10 weken ben ik gaan afbouwen. Met 12 weken gaat je placenta zelf de hormonen aanmaken en heb je de medicijnen niet meer nodig.

Houdt er wel rekening mee dat elk ziekenhuis zijn eigen werkwijze heeft. Succes meid!

19. Delia

Delia Actief lid

20 jun 2010
    140
    0
    0
    NULL
    zuid holland zuid
    Onze cryo tp is helaas mislukt.
    Onze eerste ICSI was gelijk raak en leverde onze prachtige zoon op
    cryo t.p na 1e ICSI mislukt
    2e ICSI mislukt
    cryo t.p van 2e ICSI mislukt

Nu op naar een nieuwe poging, maar je ziet het, er zijn hier genoeg meiden waarbij het gelukt is !! succes ermee

Deel Deze Pagina