Hey, ik neem mijn eerste cyclus cyclocur en moet dus tempen! Bij cyclocur moet je rond dag 11 een eisprong hebben. Maar ik zie helemaal niets in deze chart! Hij geeft dag 18 aan als eventuele eisprongdag. Maar dat is natuurlijk veel te laat volgens de pilletjes! Moet vandaag en morgen er nog één nemen en dan komen mijn regels! Ik heb op de 12de oktober wel een pijnlijke steek gehad in mijn onderbuik en dat is net de dag die ff aangeeft als eisprongdag! Maar dat zou dan meer de innesteling moeten zijn als ik de pilletjes volg, he! Snap er helemaal niets meer van! Wat zien jullie in mijn temp chart? Groetjes http://www.fertilityfriend.com/ttc/inde ... nterface=0
Als ik op de link klik krijg ik mijn eigen kaartje. Je moet even naar sharing gaan bij FF In de linker kolom, en dan homepage setup. Daar zie je dan een link waar boven staat: Your Charting Home Page Web Address: Die moet je hebben.
Er kan wel eens verschil in tijd zijn maar volgens de gyn is dat geen probleem tenzij het meer dan een uur bedraagt. En dat is bij mij niet het geval! Ik zie er echt geen eisprong in.
Ik snap ook niks van die open rondjes. En idd als het niet meer als een uur verschil is maakt het niet uit. Hoe is het nu met je?
Ik moet van mijn gyn starten met Clomid. Ik heb volgens hem wel een eisprong gehad maar ik heb te veel neveneffecten. Mijn temp is ook ni 'juist' genoeg. Daarom de Clomid! Ik heb hem ook eens uitleg gevraagd over het tempen. Dit was zijn uitleg. "Het is belangrijk om 8u geslapen te hebben en niet om elke ochtend op hetzelfde uur te tempen! Zolang je die 8u slaapt en tempt voor het opstaan zit je juist! Dat van elke ochtend op hetzelfde uur tempen klopt dus niet!"
Oke! Nu weten we dus allemaal hoe het zit! Succes met de clomid! Bij mijn zus was het de eerste ronde raak bij de oudste en bij de jongste de tweede ronde! Ik duim voor je!