Ik sta op de mailinglijst van WIJ en kom er maar niet vanaf. Ik heb me denk ik al wel 10 keer afgemeld maar ze blijven me maar spammen... Wie o wie heeft de gouden tip om mijn mailbox weer een beetje opgeruimd te krijgen? Grappige is wel dat ik bij elke afmelding als reden aangeef te veel mail te krijgen en ze spammen maar rustig door.
Hier ook, ook al heel vaak afgemeld, maar steeds toch weer een mailtje. Dus mocht je dé tip hebben, hou ik me ook warm aanbevolen
hier zelfde, ergste was ze konden mijn email adres niet in het bestand vinden................ ik wilde ook geen blad meer ontvangen niks, blad is nu geloof ik wel gestopt, maar dat mailen, enigste manier is blokeren
Ik ook, ik heb me online afgemeld, gemaild en ook al drie keer opgebeld. De laatste keer was ik behoorlijk boos. Nadat we onze dochter verloren dacht ik alles netjes geannuleerd te hebben, en ik zit nu dus echt niet te wachten op telefonische aanbiedingen of tijdschriften. Wanneer ik opnieuw zwanger raak meld ik me nergens meer voor aan.
Tip voor een volgende keer: maak een speciaal e-mailadres aan voor dit soort rotzooi. Gebruik er alsjeblieft je eigen adres niet voor, je komt er niet vanaf. Wat WIJ doet is gewoon hartstikke fout: elke nieuws brief moet een dubbele "opt-in" hebben (dus je moet je aanmelding altijd bevestigen) en vervolgens moet je je altijd af kunnen melden. Ze gaan met beide enorm in de fout. Je emailaccount wissen is erg drastisch, maar je zou wel binnen je account kunnen aangeven dat deze mailtjes als spam behandeld moeten worden, zodat ze gelijk naar de prullenbak gaan. Verder zou je kunnen dreigen met juridische stappen. Hoewel ik me afvraag of ze daarvan onder de indruk zijn. (Het is namelijk te veel moeite alleen maar om van een nieuwsbrief af te komen.) Misschien kun je een klacht indienen bij opta/consuwijzer?
Pfff pijnlijk is dat he? Ik kreeg nog altijd mailtjes van Pampers na het overlijden van mijn dochter, van bijvoorbeeld: uw kindje is nu 1 maand, etc.... dus ik had toen ook gelijk de pampers-nieuwsbrief stopgezet, maar online lukte het niet. Dus toen maar gebeld en ze vonden het heel erg voor me en zouden de boel direct stopzetten. Maar toch bleef ik het nog ontvangen . Dat maakte me best verdrietig. Met Wij nieuwsbrieven geen ervaring. Ik heb hem nog niet opgezegd, maar die nieuwsbrieven verdwijnen altijd wel ongelezen in de prullenbak.
Ik kom er ook niet meer vanaf. Ik weet wel niet hoe vaak ik me nu al heb afgemeld. Inmiddels heb ik het zo ingesteld dat ze rechtstreeks naar de prullenbak gaan. Maar het irriteert me wel.
Eeeh, volgens mij heb ik het niet zo goed opgeschreven. Ik heb mijn e-mailaccount niet opgezegd, maar mijn account bij wij-jongeouders. Pfff, moet er niet aan denken om mijn e-mail op te zeggen
Overigens heb ik ook meteen mijn lidmaatschap opgezegd, en een mail gestuurd zoals hier staat. Ik heb daarna geen nieuwsbrieven meer ontvangen. Was dat wel het geval geweest dan had ik ze gewoon als ongewenst gemarkeerd zodat ze bij mijn spam terecht kwamen. Wat ik heel vervelend vond was dat ik niet van de tijdschriften afkwam. Ik heb ze gebeld en kreeg opnieuw een magazine in de brievenbus. Ik kreeg zelfs nog een telefonische aanbieding, toen zeiden ze me nogmaals uit het bestand te halen. Toen ik later alsnog een tijdschrift ontving heb ik opnieuw gebeld. Toen zeiden ze dat ik geeneens meer in het bestand stond, maar dat ze er nogmaals notitie van zouden maken.
Ah, oké. Ik dacht al, haha. Ik moet er inderdaad ook niet aan denken mijn mail op te zeggen! Ik zou trouwens niet weten hoe ik de wij-account moet opzeggen. Bij een aantal nieuwsbrieven moet je inderdaad eerst inloggen om je af te kunnen melden. Maar ik zou echt niet weten hoe ik moet inloggen. Bij mijn weten heb ik niet eens een account!
Je moet gewoon het emailadres blokkeren waarmee ze je die mailtjes sturen. Dat kun je doen door in je hotmail naar opties te gaan (rechtboven). Als je niet kunt zien met welk emailadres ze je mailen dan moet je even die email openen en op beantwoorden klikken dan krijg je hem te zien. Zo doe ik dat altijd. Vistaprint is ook zo vervelend...
Vraag dan eens een keer wachtwoordherstel aan.. Je inlognaam/e-mailadres is het mailadres waar je de nieuwsbrieven op ontvangt. Dan geeft het programma vanzelf aan of je een account hebt.
En het zijn ook zo gigantisch veel soorten nieuwsbrieven. Een stuk of 10? Net mijn mailbox even bijlangsgeweest. Sommige kun je vanuit de nieuwsbrief afmelden, maar voor een stuk of 7? moet je inderdaad inloggen. Wist het wachtwoord ook niet meer, gewoon mailadres invullen en klikken op wachtwoord vergeten, krijg je een eenmailige link toegemaild (vaker hoef ik er voorlopig toch niet in, haha) en alles afgemeld. Maar met de voorgaande verhalen vraag ik mij af of dat gaat lukken ....
Ik heb het ook gehad na mijn MA vorig jaar, kreeg maar nieuwsbrieven en het tijdschrift (hoewel ik die sowieso leuk vind om te lezen, maar zit je niet echt op te wachten zo snel). Ik kreeg het ook maar niet afgemeld. Toen heb ik een berichtje op hun Facebook geplaatst en was het erg snel geregeld. Hopelijk werkt het bij jullie ook...
Echt mega irritant dat je er zoveel moeite voor moet doen om ervan af te komen... Ga dan ook maar eens inloggen en account opheffen.
Ik had er een hard hoofd in, maar tot op heden geen WIJ mailtjes meer gehad! En heb daarvoor mijn account niet op hoeven te zeggen, alleen maar afgemeld.
Hier nu al drie keer afgemeld en prompt vanmorgen weer een mail! Ga ook eens die facebook pagina bezoeken dan