Ik las hieronder een topic over een mogelijk dubbel account. Toen ik dat las, bedacht ik me dat ik dat zelf ook wel eens zou kunnen hebben. Zonder dat ik dat in de gaten heb. Ik hem me ooit hier (of bij een dergelijk ander forum, dat zou ook nog zomaar kunnen) aangemeld met een probleem/vraag die totaal anders is dan waarom ik me deze week aangemeld heb. ALS ik al een ander account had, dan weet ik niet meer onder welke naam. Maar mogelijk dat ik dat dus ook heb zonder dat dit mijn bedoeling is. Dit wilde ik even kwijt.
Ik heb even gezocht maar ik kan geen 2e account ontdekken. Mocht deze toch opduiken, wil je dat andere account dan behouden of mag het weg?
Ah, dat is fijn dat je dat kan opzoeken. Ik had toen mogelijk wel een andere laptop, doet dat iets met IP-adres wellicht? Mocht je het andere vinden, dan hoor ik dat graag. Want ik denk dat ik dat dan nog wel wil teruglezen. Het onderwerp van toen is mogelijk in de toekomst weer relevant. Ik had toen vragen over pleegzorg e.d. En wellicht ga ik daar opnieuw over denken. Maar of dat op dit forum was... dat weet ik dus niet meer.