onzeker

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door beeby5, 19 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beeby5

beeby5 Lid

12 jun 2006
    65
    0
    0
    omgeving groningen
    hallo ,
    Ik heb injulie een mk gehad en 1 dec heb ik getest weer een lichte streep en ben dus als ik zo lees wel zwanger durfde ook niet naar de ha maar ben toch gegaan,twee week later slaat de angst weer toe en ben ontzettend bang dat het weer mis gaat.
    Bij de vorige zw schappen had ik altijd erge last van de rug en was erg misselijk (ook bij de mk)Nu bijna niks ja vanmorgen straalt de pijn naar mn lies toe.Moet ik me echt zorgen maken omdat ik geen verdere sympt heb of kan ik gewoon gaan genieten en w8 tot de drie mnd voorbij zijn om het aan iedereen te vertellen want dat kan ik nu ook niet.
    alvast bedankt en hopelijk raak ik een beetje onzekerheid kwijt?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Beeby5

Ik begrijp je angst en bezorgheid heel goed.
    Dit is een hele spannende periode, vooral omdat je je buik nog niet ziet groeien en nog geen bewegingen voelt.
    Op dit moment is het spannend maar geniet, je bent zwanger en ook dit kindje verdient de liefde van zijn of haar mama.
    HEb je al een afspraak gemaakt bij de verloskundige? Doe maar en verteld dat je het erg spannend vind. Misschien maken ze dan wel een vroege echo om je een beetje gerust te stellen.

Heel veel sterkte en fijne kerstdagen!
    IMke

3. beeby5

beeby5 Lid

12 jun 2006
    65
    0
    0
    omgeving groningen
    hoi,
    nee ik ben wel bij de huisarts geweest en die wil toch afwachten tot januarie(ook denk ik ivm de feestdagen).
    verder ja ik heb wel degelijk een buik gekregen maar dat had ik voor de mk ook ik leek al wel 3mnd te zijn.En nu zie je het ook heel duidelijk.
    nadat ik mn verhaal hier heb neergezet begint mn rug ook weer optespelen hahaha dus voor mij een hele opluchting,heel fijn en nu begint ook de buipijn ja en dat maakt het dan weer zo dubbel maar ik heb nu wel het gevoel het komt wel goed.
    Bedankt voor het antwoord het heeft me wel wat geholpen.
    En de klachten buik en rug die zullen er zeker bij horen.

fijne feestdagen en een goed uiteinde gewenst

Deel Deze Pagina