HI ik heb sinds ik zwanger ben schuim in mijn urine. Dti niet elke dag en altijd smorgens. Herkennen jullie dit? aak me een beetje ongerust. groetjes natas
Ik herken het zelf niet...maar je zou het altijd even kunnen vragen aan de verloskundige als je er over in zit. Op google staat ook wel iets beschreven maar zou dat niet allemaal gaan lezen want dat maakt vaak alleen maar onzeker.
Vind t geen gek idee.. Zeker als je de hele nacht door weet te pitten, zit er 's morgens wel een flinke verzameling in je blaas.. Ik krijg t iig niet (meer) voor elkaar.. nacht doorpitten niet en flinke stevige plas doen ook niet..
ja daar heb ik ook al aan gedacht. Maar overdag heb ik daar geen last van. E ik drink erg veel (zooo een dorst) en dan is die straal optimaal hoor haha. Misschien hoort het bij de zwangerschap maar omdat het ook je nieren kunnen zijn. En idd niet googlen haha maar dat doe je al voor dat je er erg in hebt haha! Lang leven google (af en toe) drehtje heb ji dit ook pas vanaf het begin van je zwangerschap of hiervoor ook al? Bedankt voor julllie reacties. Groetjes natas
Komt waarschijnlijk door de harde straal in combinatie met sterkere urine. Als je het echt niet vertrouwd gewoon even de verloskundige of huisarts vragen. Groetjes
haha ik d8 eerst nog wat een domme opmerking van mij, door de harde straal hhaha maar wie weet was dit het dus toch haha suc6
Of ik het normaal heb weet ik niet, het valt me nu af en toe gewoon op omdat ik nu vanwege moeders voor moeders eerst in een wit kannetje plas en dat moet overgieten, dus je moet wel kijken. het zit er niet altijd op