ik ben nu 4.5 weken zwanger en ik heb sinds gister erg droge ogen. Dat is erg vervelend want hierdoor kan ik mijn lenzen niet in wie had dit ook? En wat kun je er aan doen? Tips zijn zeer welkoM!
je hebt bij de drogist of kruidvat kan je zo oogdruppels halen. Zijn gewoon kunsttranen en kunnen volgens mij ook geen kwaad. En anders even langs de HA die heeft vast ook wel oogdruppels voor je
Inderdaad, druppeltjes bij de drogist halen. Helaas kan je er verder weinig aan doen. Probeer wat vaker je lenzen uit te laten en ze een paar uur voor het slapen ook uit te doen. Het komt door de hormonen dat er minder traanvocht wordt aangemaakt. Ik had er ook last van, heel vervelend..!
Ik heb het ook gehad gedurende mijn hele zwangerschap en een paar maanden na de bevalling. Komt door de hormonen. Ik heb toen mijn lenzen ook niet gedragen. Zelfs oogdruppels van de opticien hielpen bij mij niet meer. Na de bevallling, zodra de hormonen weer je lichaam uit zijn komt het weer goed.
gewoon een beetje lenzen vocht erin ik droeg vroeger lenzen (kan nu niet meer wegens beschadigingen e gevoelige ogen) maar had altijd een klein druppel flesje en als het droog werd door airco of wat ook gebruikte ik die even
Ik heb daar nu sinds een week last van, heb ook lenzen.. Gooi af en toe maar een druppel lenzenvloeistof in mn ogen, en doe ze wat eerder uit 's avonds