hoi hoi, ondanks dat we eigenlijk nog niet aan het klussen zijn, hebben mijn vriend en ik 2 dagen voor mijn ei onbeschermde seks gehad. nu droom ik al 3 nachten van positieve testen maar na het sporten duik ik altijd de infrarood sauna in om spierpijn te voorkomen. als ik zwanger ben mag dat niet meer, maar hoe zit het met zwanger worden? is mijn kans deze maand verkeken door de infrarood sauna? kan er nergens iets over vinden.. groetjes Marieke
Ik twijfel eerlijk gezegt ook een beetje. Ik heb reuma dus ik ging/ga ook graag even onder de zonnebank of infrarood voor mijn spieren maar het warmt je lichaam wel op en ik weet niet of dat kwaad kan...al moet ik wel zeggen dat ik laatst las dat een keer zonnebanken ook niet erg is..(ook niet iedere dag natuurlijk) dus denk ik dat infrarood dan ook niet erg is.
Hoi! Ik heb in een boek over zwanger worden/zijn gelezen dat het in de eerste weken van de zwangerschap de sauna niet goed voor je is. Dit omdat je lichaamstemperatuur dan gaat stijgen. uit het boek 'jouw zwangerschapsbijbel': uit onderzoek blijkt dat zwangere vrouwen wier lichaamstemperatuur in de eerste 7 weken van hun zwangerschap op een bepaald moment langer dan 10 minuten bocen de 38,9 graden komt, een groter risico lopen op een miskraam of een baby met een ruggengraataandoening, zoals open ruggetje. Hoop dat je er wat aan hebt! Groetjes Nadja
maar als een hogere temp door bv zonnenbank slecht is in de 1e weken hoe zit dat dan met een lekker warm bad of sporten dan word je temp ook hoger ? ik zwem ook elke week is dat dan ook slecht voor een beginnende zwangerschsp ?
de zwangerschapsbijbel heb ik ook, en daar staat inderdaad in over het begin van je zwangerschap. maar kan het de bevruchting of innesteling tegengaan? dat wil ik weten. ik ga morgen weer sporten maar mocht ik een innesteling gaan krijgen is die ook morgen ongeveer (volgens het boekje dan) denk dat ik de infraroodsauna maar even oversla.