Dag dames, ben nu voor de 2e ronde aan het tempen geweest en nu geeft FF aan dat ik eergister mijn ei had. (dan moet ik tenmiste morgen ook nog een hoge temp hebben...) Nu hebben we alleen gister geklust, dus een dag na de ei volgens FF. Is dat te laat?Od zijn er meiden die ook zwanger zijn geraakt van een dag na je ei klussen? Ik kan wel janken, heb ik eindelijk een ei en heb ik hem misschien gemist! Groetjes, Salima [img=http://img56.imageshack.us/img56/4741/oktovvl4.th.png]
Nee hoor.. niet te laat... Zaad blijft nl. tot 72 uur in leven in het vrouwelijk lichaam en een eicel die gesprongen is is nog tot 24 uur te bevruchten! Met deze wetenschap kan je het zelf uitrekenen
Dank je wel! Nou ik had maandagochtend beetje een gespannen onderbuik, gevoel van een menstruatie die op moet komen, maar heb dinsdagavond geklust. (had wel ook dinsdagochtend beetje kramp) Dus hoop dat t op tijd was. Ik ga maar uit van niet, dan is kan het alleen maar meevallen... maar thx voor je reactie!
Het is altijd een gok meid... Ook al ben je op tijd... Het blijft afwachten... Zwanger worden is 80% geluk hebben! Maar ik zal voor je duimen...
Graag gedaan..... En mijn ervaring is wel.. hoe minder je er mee bezig bent... hoe beter het is... Dus je instelling van: Ik ga er maar niet vanuit en ik zie het wel vind ik een juiste instelling! Succes!
hay ladies, was inderdaad slecht nieuws, een dag later tempte ik weer normaal dus FF verwijderde de kruis...Maar nog erger op dag 18 van deze cyclus ben ik weer ongesteld geworden Nu weet ik vrijwel zeker dat er geen eisprong is te bekennen bij mij. Heb maar gauw een afspraak gemaakt bij de huisarts...
Heee Salima, Wanneer je denkt dat je geen eisprong hebt is het verstandig geweest een afspraak te maken met je ha... Sowieso denk ik... Succes bij je ha!
Dank je wel! Krijg het nu wel een beetje benauwd. heb echt geen zin in om in die draaimolen van artsen en onderzoeken te komen hoop dat het gauw spontaan gebeurt, maar met zoveel stress is de kans klein Moet het misschien ook maar even laten rusten, en zo´n site als deze helpt daar niet echt bij hahahaha hoe is het bij jou gegaan?Ik zie dat je op 20 weken zit, heb je je echo al gehad? hoop dat alles in orde is en geniet er van!
Salima er zijn veel vrouwen die niet de molen in willen omdat ze denken dat het echt zo een molen is waarin je terecht komt en dat je zelf geen inspraak meer hebt... Maaaaar meid... niets is minder waar! Weet dat... Het is niet eng... het gaat heel gemoedelijk en jij blijft ten alle tijde baas over je eigen lichaam! Als jij iets niet wilt... mag de arts niets doen! Jouw nee is doorslaggevend... en ze zullen het echt niet doordrijven hoor... Laat je eens informeren zou ik zeggen... Hier gaat het gelukkig allemaal goed... Heb er lang voor moeten vechten dus ik ben blij Ik moet wel rustig aan doen... maar dat heb ik er graag voor over...Volgende week vrijdag krijg ik de echo Lief dat je het even vraagt... Liefs, Wish
Thx! Tis inderdaad waar wat je zegt, dat moet ik gewoon in mijn achterhoofd houden. Baas in eigen buik! Heel veel succes bij je echo! XxX