Hey dames, Ik heb normaal (niet zwanger) best veel last van hoofdpijn. Zeker 2 of 3x per week. Sinds de zwangerschap heb ik nog zelden last van hoofdpijn. Afgelopen maandag heb ik eigenlijk de hele dag hoofdpijn gehad die gedurende de dag steeds erger werd. Ik ben graag eigenwijs dus wilde niks innemen, maar uiteindelijk toch maar paracetamol ingenomen. Daar zakte de hoofdpijn wel iets van. Daarna naar bed gegaan en de klok rond geslapen. 's morgens was de hoofdpijn weg. Gisteren gedurende de dag weer wat (lichte) hoofdpijn maar die verdween vanzelf weer. En ook nu begin ik weer hoofdpijn te krijgen. (Nog) niet heel erg maar merk wel dat t erger wordt. Vorige week bij de verloskundige was mijn bloeddruk iets hoger dan normaal. 130/83 (normaal 120/70 of 120/75), maar de verloskundige vond het prima. Nu heb ik morgen weer mijn wekelijkse controle. Is dit iets waar ik vandaag al voor moet bellen, of kan ik morgen de gewone controle gewoon afwachten? Wat zouden jullie doen?
Ik zou voor de zekerheid even bellen. Bellen kan geen kwaad en zijn ze voor. Je geeft aan dat je bloeddruk iets verhoogd en nu met die hoofdpijn...
Ja heb toch maar even gebeld. Ze verwachte niet zo veel problemen omdat ik verder geen andere symptomen heb. Dus in principe gewoon morgen. Nu gewoon rustig aan doen en evt paracetamol innemen. Wordt t erger moet ik bellen en komt ze even naar hier om mn bloeddruk te meten. Ze zij dat je t wel vaker ziet dat door hormoonwijziging je aan het eind van de zwangerschap vaak weer klachten krijg die je niet zwanger ook had.