Wie kan me helpen. Ik heb een Samsung Nexus. Geweldige telefoon nooit problemen mee gehad. Sinds gisteravond gaat mijn accu echter nog maar max 8 uur mee. Grootste Accuvreter: -Android besturingssysteem..... -Facebook In die laatste kan ik inkomen, daar kijk ik best vaak op maar wtf doet die eerste precies. Voorheen "at" hij maar gemideld 9% (toevallig gekeken omdat buurvrouw toen had wat ik nu heb, zij heeft hem naar fabrieksinstellingen terug gezet)
Heb je een nieuwe update erop gezet? Vriendlief heeft samsung galaxy S2 en kan sinds zijn laatste update van gisteren nog maar een halve dag vooruit...
Nee geen update gehad zover ik me kan herinneren. Gisteren overdag geen probleem en gsm geladen. Hele nacht aangelaten (heb ik altijd) en opeens wilde hij niet meer aan vanmorgen. Accu compleet leeg..... Enige verandering die ik heb gedaan is Jewel Stars gedownload... inmiddels ook weer verwijderd
Haha zonder die eerste zou je niet werkende telefoon hebben. Net zoals windows een besturingssysteem van je pc is, is android dat van je telefoon. Updaten is trouwens wel heel belangrijk dus weet niet of je dat weleens gedaan hebt? Niet alle updates zijn even goed maar zonder kun je tegen aardig wat problemen aan lopen!
volgens mij gaan die updates automatisch, alleen fb, maps google en zo moet ik zelf aanklikken.... logisch dat hij accu eet, maar waarom eerst altijd maar 9% en nu minimaal 39%.... mijn accu ging vandaag maar 8 uur mee, dat kan toch niet horen of wel?
En regelmatig ook even helemaal uit zetten! Dit reset alle programma's! Heb je er trouwens iets van een task killer op staan? Dit wil namelijk ook wel eens grote problemen geven!!!
Dan gaat het hier mis... De updates die automatisch komen zijn voor al je apps maar je besturingssysteem moet ook geupdate worden en daarvoor moet je op je computer het programma Samsung Kies downloaden
nog nooit van gehoord. heb hem al 1 jaar en nooit problemen.... heb je even meer details voor van dat programma, omdat het via de computer gaat en ik blond ben haha
hoor net dat manlief deze al heeft geprobeerd te installeren op de laptop maar dat deze bij ons niet werkt..... ????
Haha veel mensen niet hoor maar hier kun je Kies downloaden Kies Samsung Dan installeren, als deze geinstalleerd is opstarten en dan je telefoon aan de computer via je datakabel! Mocht je er niet uitkomen hoor ik het wel
Er is sinds kort een nieuwe versie van dit programma dus zou het zeker nog een keer proberen! Maar het kan dus zijn dat je besturingssysteem te hard moet werken om de nieuwste apps bij te houden (want die worden wel netjes geupdate)
vind het gewoon zo gek dat hij dit pas sinds gisteravond doet. misschien was hij er wel gewoon aan gewend om elke nacht in oplader te zitten en toevallig deze nacht niet LOL.... ga het nog eens proberen met KIES
Hier zijn de problemen juist ontstaan door een update via kies, maar hopelijk lost het bij jou de boel op!
krijg het niet gedownload..... bij buurvrouw hielp het om de telefoon (ook nexus) te resetten... anders dit maar doen
Mss iemand in de buurt die het wel gedownload krijgt? Want met resetten stel je het eventjes uit... Welke versie staat er eigenlijk op je toestel? Dit kun je nakijken door naar je instellingen te gaan, dan over de telefoon (weet niet zeker of het zo ook bij samsung heet) en dan software-informatie
Update: Hele nacht uitgestaan maar wel aan oplader. Huidig verbruik: *scherm 50% *media server 21%. Rest alles onder de 10%. Android versie 4.0.4 Kernel versie 3.0.8-g6656123 Zie daar trouwens ook een optie voor systeemupdates..... laatst gecontroleerd om 6.26 uur..... (toen ik hem aanzette dus)