ING --> Rabobank

Discussie in 'De lounge' gestart door sill, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Hoi Dames!

Gisteravond is er een x bedrag vanaf ING naar mijn Rabobank rekening overgemaakt. Heeft iemand enig idee wanneer ik dit kan verwachten?

Op de website van ING staat dat het er vandaag al zou moeten zijn..
    Maar tot nu toe, nog niks gestort. Hoewel ik het hard nodig heb!

Liefs,
    Sill

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Als het gisterenavond is overgemaakt staat het morgen op je rekening (of met heel veel geluk nog om 17.00 uur).

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    raar, normaal had het er idd al moeten zijn. mijn man heeft ook ING en ik de rabo en als hij het de dag ervoor stort, heb ik het soms s'avonds al, anders zeker de volgende dag.
    al gecheckt of het nummer klopt?

4. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    At Home
    Jaa alles klopt, het komt van mijn moeder af en heeft me in een lijstje staan! :)

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ING bank naar Rabobank is meestal dezelfde dag of 1 dag later (ligt eraan wanneer de betaal batch op de bank draait), ING giro naar bank duurt altijd langer.. vind het ook megaraar eigenlijk maar volgens ING zitten girorekeningen in een ander systeem als de bankrekeningen

6. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    At Home
    Het is wel vaker een dag later, maar het is al heel lang geleden dat mijn moeder een keer wat naar me had overgemaakt! Dus kan het me slecht herinneren hoe en wat. Ik ben bang dat het nu niet meer komt. Morgen weer een dag! :) Ben benieuwd.. :)

Deel Deze Pagina