Ik wilde een s3 mini bestellen,de gewone s3 ligt erg buiten budget maar nu zag ik dat de mini geen led indicator heeft voor gemiste oproepen ed. En dat lijkt mij juist nu zo handig. Nu las ik op Google wel over de app NoLed. Maar kon zien dat ie op de s2 en de niet kan maar werkt dat ook op de s3 mini. Hoop dat lezers met een mini mij er wat over kunnen vertellen.
Beetje late reactie, maar goed. Ja, de app NoLed werkt ook op de s3 mini. ik heb 'm ook geinstalleerd en hij werkt prima. Er is wel 1 maar..... je moet niet dat vinkje in je instellingen aanzetten. Als je de app installeert krijg je een pop-up je dat je ook iets in je instellingen moet wijzigen en dan moet je gewoon op annuleren drukken. Anders gaat je telefoon namelijk hele rare dingen zeggen elke keer als je naar een ander scherm veegt in het hoofdscherm. Dat had ik dus. Werd er helemaal gek van en ik kreeg het maar niet voor elkaar om die stem eruit te krijgen. Ook al stond 'ie op stil, hij bleef maar zeggen 'workspace three of seven'. Te irritant!! Zat ik midden in een meeting, begon m'n telefoon weer te kletsen. Lekker professioneel! Maar goed, zolang je dat vinkje niet aanzet werkt het prima.