Correndon :s

Discussion in 'De lounge' started by HabibiAna, Dec 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Ik heb gisteren telefonisch een reis geboekt en bevestigd. Vandaag online het geld overgemaakt. Gelijk daarna een mail van correndon dat de prijs die ze me hebben gegeven fout was en dat er nog 104 euro bij moet;)

Gebeld en gezegd dat het een fout is en dat ik het er niet mee eens ben. En dat zij met een oplossing moeten komen. Ze kunnen er niks aan doen zeggen ze ;) zo dom dit! Ik moet dus of bijbetalen of annuleren.

Kunnen ze dit zomaar maken?

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Helaas wel, binnen 48 uur kunnen ze het nog wijzigen volgens mij.

Ik zou lekker annuleren en ergens anders boeken, Corendon is sowieso een verschrikkelijke organisatie, ik weet hoe het er echt aan toe gaat bij Corendon.

Als ik ooit een gratis reis zou winnen en het was via hun dan zou ik het zelfs nog afslaan.

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

Jan 1, 2009
    6,729
    0
    36
    Lijkt mij niet!

4. kippiekip

5. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Pff, dit was ook onze laatste keus! Alles is al vol of veels te duur nu in deze periode.

6. kippiekip

Ik zou het gewoon nog een keer proberen, gewoon zeggen dat heet hun fout is en dat ze dat dan gelijk maar hadden moeten zeggen ;)

En anders zeggen dat je contact opneemt met radar ofzo, als je het niet probeert weet je het niet ;)

7. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,031
    0
    36
    of even dreigen met alberto stergerman :) doet altijd wonderen

8. Agter

Agter Fanatiek lid

May 3, 2012
    2,266
    0
    0
    In een huis
    Corendon staat als slecht bekend.
    Zou daar geen reis boeken.

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

Jan 1, 2009
    6,729
    0
    36
    Hmm dat is ook zo ja, als dat in de algeme voorwaarden staat..

Ik zou overigens ook nier voor correndon kiezen.
    Heb een keer met ze gevlogen; ze tankten het vliegtuig af op een tussenstop die vantevoren niet gecommuniceerd was, met de passagiers nog in het vliegtuig. (Mag niet eens)

Ook waren de hoofdsteunbeschermers vies en lag er rommel van de vorige passagiers..

10. MHMW

MHMW Niet meer actief

Al kreeg ik er geld bij om met Correndon te vliegen. Dan nog zou ik het absoluut niet doen! Wat een k*t bedrijf is dat zeg.

11. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Wi hebben dit ook gehad, een verzekering geloof ik.
    Was niet meeberekend in de totale prijs.

Wij hebben 2 x gevlogen met correndon en totaal geen problemen gehad. Geen vertagingen, alles ging goed tijdens de vlucht. Kinderen kregen een tas met leuke kleurspulletjes er in.

Het scheelt enorm veel geld. In augustus zijn we naar Kreta geweest voor een week. Dit scheelde ons 600 euro voor het hele gezin

12. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Nou heb het maar betaald, we willen toch graag weg.

Deze mag dicht.

13. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

Hoi meis, balen zeg dat je bij moet betalen. Hoop dat je een leuke vakantie hebt. Hier helaas ook slechte ervaring met correndon. Hoop dat het bij jullie allemaal gewoon goed verloopt

Share This Page