Ik keek vanochtend op mijn oude rekening en er stond opeens 73 op ipv 3, nu storten mijn familieleden wel eens geld bv voor kerst, maar ik krijg niet te zien wie het gestort heeft, is dit een storing en is het geld inderdaad van mij of heeft ING mijn saldo 70 euro omhoog gegooid?
Ze hebben een storing, vanwege de grote drukte... Ik denk dat iedereen zijn saldo aan het checken is ivm storten van salaris / eindejaarsuitkering Maar je saldo zal niet zomaar ineens met 70 euro omhoog gaan door een storing, alleen is de storting wrs nog niet bijgewerkt waardoor je niet ziet waar het van afkomstig is.
Heb ik niet meer en dat was sowieso altijd 88 Of bedoel je niet zorgtoeslag maar dat de belastingdienst plots lief is en mij 70 stort voor de moeite?
De toeslag voor januari 2014 zijn gestort (onterecht hier) maar het is nog niet zichtbaar op de ing, alleen in saldo. Net als andere stortingen overigens, heel irritant!
Hier ook ruim 70 euro bijgeschreven. Bij mij is dat vrijwel zeker mijn zorgtoeslag. Die was 88 euro maar ze betalen een maand vooruit en de zorgtoeslag is omlaag gegaan. Dus die 70 euro klopt dan wel. Ook ik kan niet zien waar het vandaan komt maar ik ga uit van de zorgtoeslag. Moet ik toch terugbetalen, ivm geregistreerd partnerschap vanaf Januari dus helaas heb ik er vrij weinig aan
Ik krijg geen belastinggeld meer, ik woon nu eenmaal in Engeland Dus tenzij de Engelsen mijn NL rekening gevonden hebben..
Ik probeer al de hele ochtend salarissen van het personeel over te maken maar ik kom er nog steeds niet op