Ik plaats dit bewust niet in de baby topic omdat ik ook niet zo goed weet hoe een beginnende koortslip er bij volwassenen uit ziet en misschien zijn er wel mensen die het dus herkennen als bezinnende koortslip . Me zoontje is 1 jaar en zag dit net ineens op zijn lip zitten . Ik heb net een aft gehad in mijn mond en me vriend heeft vaker koortslippen , nu toevallig iets aan de zijkant van zijn mond hij dacht geen koortslip maar begin nu toch te twijfelen . Wat ik hiermee ? Afwachten of het morgen erger is eb dan bellen ? Of gelijk bellen ? Vind het behoorlijk eng aangezien ik nogal wat verhalen over een koortslip bij baby's/peuters heb gehoord .
Smeren met koortslipcreme hier heel vaak koortslip op deze leeftijd niks ernstig meer aan alleen bellen na ha als het uitbreid Succes
Het ziet er wel uit als een koortslip ja. Maar het kan ook een brandblaartje zijn, iets te heet gegeten oid? Zorg ervoor dat hij er niet aan gaat peuteren oid, want zoals je weet is het vocht in een koortslip zeer besmettelijk..
Ik denk wel koortslip mijn dochter had er van de week nog een gelijk smeren met die creme 5x per dag dan droogt hij snel uit. Als hij nog speen heeft even paar keer uitkoken zolang koortslip er is
Krentenbaard begint anders en breid ook zeer snel uit mijn dochter heeft t gehad en dit is mijn zins echt een koortslip...
Hmm ik heb heel vaak last van koortslip. Het lijkt er wel op. Maar van de andere kant. Mijn jongste heeft ook vaker zo een puistje maar dat komt van de speen...
Ik denk ook een koortslip, maar das niet meer zo gevaarlijk bij een 1 jarige hoor. Het kan ook een puistje zijn, maar behandel het voor de zekerheid als een koorstlipje.
Mocht hij er trouwens meer krijgen op zijn lijfje kunnen het ook de waterpokken zijn. Maar volgens mij begint dat niet met 1 pok toch?
Bedankt voor de reacties !! Ik heb de ha gebeld en zolang het niet erger wordt hoef ik er niks mee te doen en niet langs te komen dus ik kijk het nog even aan !