Nou ik heb liever ING dan een andere bank Die anderen zijn mogelijk nog irritanter Oja... Mijn saldo klopt weer
Dat is erg vooral ook voor je personeel die zitten er natuurlijk vooral rond deze dagen op te wachten, hopelijk lukt het nog voor 13.00 uur
Is gewoon druk.. Iedereen krijgt het vandaag denk ik.. Normaal is dat natuurlijk verdeeld over paar dagen... Hier kon ik ook alleen bedrag zien geen afzender ofzo .. Loon is er ook nog niet ...
Hier ook nog steeds niet.. en ik moet wel nog even koekeloeren en iets over maken voor dat ik naar de stad vertrek haha
ik heb niks ontvangen, best kut want de kinderopvang a 600 euro wordt wel afgeschreven. Geen salaris, geen dertiende maand niks, en ik heb Abn Amro... wilde dit weekend kerstinkopen doen maar dat wordt hem dus helaas niet.
ja toch vreemd dat de storing zogenaamd in het betalingsverkeer en overboeken zit, maar er wel kan worden afgeschreven??
Hier ook, retevervelend... En dan maar hopen dat het er maandagochtend direct op staat, lekker kort dag zo op kerst!
Gelukkig klopt hier alles weer, en betalingen weten ze ook prima af te schrijven haha! Succes voor allen waar het nog niet klopt!