Volgens de werkgever is het op tijd ingediend, donderdag al... Maar aangezien zij ook voor het eerst met iban zijn gaan overschrijven ben ik bang dat er ergens iets mis is gegaan, een bedrijf met dik 500 man personeel, oi
Het zou aan beide kanten kunnen liggen. We wachten het maar af, maar de paniek neemt wel steeds meer toe. Manlief blijft maar roepen, ach zal wel loslopen. Maar het enige wat ik steeds denk is wat kan ik nog maken met wat ik in huis heb pfff.
Sterkte Starmoon. Mijn Wia is ook nog niet gestoord ook bij de Abn is het nog een zooitje. Denk door die stomme iban nummers. Hadden ze beter ergens in Augustus kunnen doen overgaan op die iban ( zooi) niet vlak voor de kerst.
Hier gaat alles gelukkig weer zoals het moet, ook het uwv heeft netjes betaald. Rabo naar ing, drama, als mijn vriend op vrijdag van Rabo naar mijn ing rekening overschreef, had ik het pas op dinsdag. Hoop dan dat het toch vandaag nog komt voor jullie! Geen idee of banken werken morgen, die hebben meer feestdagen als de rest van Nederland. Bij niet kunnen roodstaan is het zo dat een automatische betaling er niet af gaat bij onvoldoende saldo (die je dus zelf hebt gepland/ingeboekt), maar automatische incasso wel. Dus als het bedrijf incasseert (waar je uiteraard zelf een keer toestemming voor hebt gegeven).
hier staat t normaal altijd de 20ste op en helaas hier nog steeds niks. begin m nu wel te knijpen want de centjes beginnen toch echt op te raken hier
begrijpelijk. hier al de zakelijke rekening aangesproken en helaas ook al de spaarcentjes ik vind t vreselijk. we leven op alleen mans salaris omdat de zaak momenteel bijna stil ligt( zoals elke winter) dus dit kunnen we echt niet gebruiken zoals velen helaas
Het is wel jammer dat werkgevers er niet extra rekening mee houden, hier stond het salaris van mijn vriend er een week eerder oo dan normaal, zelfs met storing en uitloop had het er nog voor kerst geweest, zo netjes!
Hier kwam er net een melding via de mail, vanuit de werkgever: ING Bank heeft vrijdag 20 december te maken gehad met een ernstige vertraging in de verwerking van haar betalingsverkeer, waardoor een aantal betalingen niet meer op tijd voor externe verwerking kon worden aangeleverd. Dat betekent helaas dat ook een aantal salarisbetalingen pas op maandagmorgen 23 december zal plaatsvinden. Helaas hebben wij het dus nog niet binnen, maar ik hoop dat het in de loop van de dag toch nog komt...
ik hoop ook dat t nog komt vandaag maar ik heb er een hard hoofd in! hier liggen een stapel rekeningen die eigenlijk de 20ste er al uit hadden gemoeten maar helaas. heb t nu maar klaar liggen en meteen eruit als t salaris komt. Hopelijk voor kerst
de laatste ing overschrijving vandaag is 19 uur. als t goed is moet alles wat voor t weekend is overgemaakt maar niet is bij geschreven in deze betaling mee komen op hoop van zege dan maar