ING storing?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaala, 20 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Volgens de werkgever is het op tijd ingediend, donderdag al...
    Maar aangezien zij ook voor het eerst met iban zijn gaan overschrijven ben ik bang dat er ergens iets mis is gegaan, een bedrijf met dik 500 man personeel, oi

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ja ik denk ook dat het zowel bij werkgevers kan liggen als bij de bank.

Lastig

3. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Het zou aan beide kanten kunnen liggen.

We wachten het maar af, maar de paniek neemt wel steeds meer toe.
    Manlief blijft maar roepen, ach zal wel loslopen.
    Maar het enige wat ik steeds denk is wat kan ik nog maken met wat ik in huis heb pfff.

4. knap

knap Niet meer actief

Sterkte Starmoon.

Mijn Wia is ook nog niet gestoord ook bij de Abn is het nog een zooitje.

Denk door die stomme iban nummers. Hadden ze beter ergens in Augustus kunnen doen overgaan op die iban ( zooi) niet vlak voor de kerst.

5. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hier gaat alles gelukkig weer zoals het moet, ook het uwv heeft netjes betaald.
    Rabo naar ing, drama, als mijn vriend op vrijdag van Rabo naar mijn ing rekening overschreef, had ik het pas op dinsdag.
    Hoop dan dat het toch vandaag nog komt voor jullie! Geen idee of banken werken morgen, die hebben meer feestdagen als de rest van Nederland.

Bij niet kunnen roodstaan is het zo dat een automatische betaling er niet af gaat bij onvoldoende saldo (die je dus zelf hebt gepland/ingeboekt), maar automatische incasso wel. Dus als het bedrijf incasseert (waar je uiteraard zelf een keer toestemming voor hebt gegeven).

6. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    hier staat t normaal altijd de 20ste op en helaas hier nog steeds niks. begin m nu wel te knijpen want de centjes beginnen toch echt op te raken hier:):(

7. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Dank je knap :)

susanne85: het erge vind ik het korte lontje dat ik er van krijg :)

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland

begrijpelijk. hier al de zakelijke rekening aangesproken en helaas ook al de spaarcentjes:) ik vind t vreselijk. we leven op alleen mans salaris omdat de zaak momenteel bijna stil ligt( zoals elke winter) dus dit kunnen we echt niet gebruiken zoals velen helaas

9. Mimime

Mimime Niet meer actief

Het is wel jammer dat werkgevers er niet extra rekening mee houden, hier stond het salaris van mijn vriend er een week eerder oo dan normaal, zelfs met storing en uitloop had het er nog voor kerst geweest, zo netjes!

10. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Hier kwam er net een melding via de mail, vanuit de werkgever:

ING Bank heeft vrijdag 20 december te maken gehad met een ernstige vertraging in de verwerking van haar betalingsverkeer, waardoor een aantal betalingen niet meer op tijd voor externe verwerking kon worden aangeleverd. Dat betekent helaas dat ook een aantal salarisbetalingen pas op maandagmorgen 23 december zal plaatsvinden.

Helaas hebben wij het dus nog niet binnen, maar ik hoop dat het in de loop van de dag toch nog komt...

11. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Nou dat geeft weer een beetje hoop Mango26.

Wat netjes van de werkgever om dat te berichten.

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ik hoop ook dat t nog komt vandaag maar ik heb er een hard hoofd in!:( hier liggen een stapel rekeningen die eigenlijk de 20ste er al uit hadden gemoeten maar helaas. heb t nu maar klaar liggen en meteen eruit als t salaris komt. Hopelijk voor kerst

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    de laatste ing overschrijving vandaag is 19 uur. als t goed is moet alles wat voor t weekend is overgemaakt maar niet is bij geschreven in deze betaling mee komen;)

op hoop van zege dan maar

14. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    We zullen allemaal de rest van de dag met gekruisde vingers rondlopen denk ik ;)

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    nou idd ;):D

16. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Inderdaad... ;)

17. Mimime

Mimime Niet meer actief

Dat is netjes!

18. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Wij hier hebben alles (gelukkig) de 20 ste gewoon gehad .. Zowel de lonen als de belastingen ...

19. Koon

Koon Niet meer actief

Mijn overschrijving is net binnen, dus het komt vast goed vandaag dames!

20. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Weer een posi bericht Koon :) we houden de vingers nog maar even extra stevig gekruist hahaha.

Deel Deze Pagina